رئیس جدید فدراسیون فوتبال کیست؟

اعضای مجمع فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم را به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب کردند.

به گزارش راه شلمچه، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صبح امروز یکشنبه در سالن اجلاس سران برگزار شد و در پایان رای گیری دور اول مصطفی آجورلو ۱۸ رای، علی کریمی ۹ رای، شهاب الدین عزیزی خادم ۳۵ رای و کیومرث هاشمی ۲۴ رای کسب کردند و یک رای باطله هم به صندوق انداخته شد.

به این ترتیب علی کریمی و مصطفی آجورلو از دور انتخابات کنار رفتند و کیومرث هاشمی و شهاب الدین عزیزی خادم به مرحله دوم راه پیدا کردند.

در پایان رای گیری مرحله دوم شهاب الدین عزیزی خادم با کسب ۴۹ رای به عنوان رئیس چهار سال آینده انتخاب شد. کیومرث هاشمی هم در مرحله دوم ۳۸ رای کسب کرد.

عزیزی‌ خادم با انتخاب اعضای مجمع فدراسیون فوتبال حالا به مدت چهار سال ریاست این فدراسیون را عهده‌دار شده است. این مدیر جوان و 43 ساله که در سوابق ورزشی‌اش عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و ریاست هیئت مدیره دو باشگاه پیکان و سایپا دیده می‌شود، بیشتر به مدیری اقتصادی شهرت دارد.

رشته تحصیلی رئیس جدید فدراسیون فوتبال حقوق بین‌الملل است که وی در این رشته مدرک کارشناسی ارشد را دریافت کرده است.

عزیزی خادم که بیشتر فعالیتش در بنگاه‌های اقتصادی کشور بوده در دوران حضورش در فدراسیون فوتبال به‌عنوان عضو هیئت رئیسه توانسته بود بارها در سفرهای تیم ملی پرواز اختصاصی را فراهم کند. هرچند وی پس از یک دوره فعالیت در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قصد کاندیداتوری برای ریاست فدراسیون فوتبال را داشت که این امکان برای او فراهم نشد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار