رئیسی: حتما سر اژدهای هفت سر فساد را قطع خواهیم کرد

رئیس‌جمهور در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی گفت: دولت دست اندرکاران پرونده فساد چای را عزل و پرونده را به دست دستگاه قضا سپرد.

به گزارش راه شلمچه، رئیس جمهور روز چهارشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه زیاده خواهی، سوداگری، فساد موانع قابل توجهی پیش روی ماست، گفت: در دستگاه قضایی هم که بودم اعلام کردم که افراد سوداگر در عرصه‌های مختلف به دنبال این هستند که با فساد جیب خود را پر کنند و این موضوع حتی در زمان جنگ هم وجود داشت. از روز اول در دولت اعلام کردیم که حتما سر اژد‌های هفت سر فساد را قطع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد فساد در هیچ جایی از کشور لانه کند. هرجا که من فساد ببینم و دولتمردان ما در هر جایی از ادارت و سازمان‌ها فساد را ببینند موظف به برخورد با آن هستند.

وی اظهار داشت: در ایام انتخابات وعده دادم که رئیس دولت باید اولین مدعی فساد در کشور باشد و این در دولت سیزدهم‌محقق شد. تمام کسانی که به نام دولت کار می‌کنند باید نسبت به فساد حساسیت داشته باشند. در گزارش اخیر فساد در واردات چای نخست دولت پیشقدم شد و شناسایی و پیگیری کرد و دست اندرکاران را عزل و پرونده را به دست دستگاه قضا سپرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار