راه اندازی و تشکیل اندیشکده راهبردی صنف عکاسان و فیلمبرداران شهرستان ساری

ابراهیم زنگنه فرمانده پایگاه بسیج اتحادیه عکاسان شهرستان ساری در گزارشی از شکل گیری ارکان ساختار سازمان پایگاه بسیج شهید محمد جهان پیما خبر داد و عنوان داشت ، برای رسیدن به نقطه کمال باید انقلابی گری را سرلوحه اندیشه و کار خود قرار دهیم.

به گزارش ارسالی روابط عمومی پایگاه بسیج اتحادیه عکاسان ساری به راه شلمچه، اندیشکده مطالعات راهبردی این صنف به زودی راه اندازی و افتتاح خواهد شد.


ابراهیم زنگنه فرمانده پایگاه بسیج اتحادیه عکاسان شهرستان ساری در گزارشی از شکل گیری ارکان ساختار سازمان پایگاه بسیج شهید محمد جهان پیما خبر داد و عنوان داشت ، برای رسیدن به نقطه کمال باید انقلابی گری را سرلوحه اندیشه و کار خود قرار دهیم.

زنگنه در ادامه گفت: بهترین مرجع ما برای شاخص انقلابی گری ، فرمایشات مقام معظم رهبری است که در باب چگونگی انقلابی گری ویژگی هایی را برشمردند که عبارتند از : 1- هوشمندی و اخلاص که با رویش و جوشش حرکت های جهادی توأم باشد 2- بیدار باشی و عدم غفلت ، یعنی اینکه باید همواره بیدار باشیم تا دشمن لحظه ای امیدوار نشود و لازمه آن تفکر و تدوام حرکت انقلابی است 3- عدم افراط و تفریط و پرهیز از رفتار ظاهری و ریاکارانه 4- عدم خجالت و جرات در حرف زدن، به این معنی که باید رفتار منطقی و عقلانی در همه امور داشته باشیم و 5- جرات در اقدام و عمل جهادی

این مسئول تأکید داشت : اکنون باید با بررسی نقاط قوت و ضعف و استفاده از تجربه ها و فراز و نشیب های گذشته برای حل مشکلات و پیشرفت رو به جلوی جامعه صنف عکاسان و فیلمبرداران شهرمان قدم برداریم.


ابراهیم زنگنه افزود : ما توانایی طراحی الگوی کارآمد و اثر بخش با قابلیت ارائه به دیگر هم صنفی هایمان در اتحادیه های شهر ها و استان های دیگر را برای اعمال مدیریت بهتر داریم.


فرمانده بسیج صنف عکاسان به عملگرا بودن مسئولان تاکید کرد و گفت : چیزی که باعث پیشرفت ما خواهد بود عملکرد خوب و شایسته در حق اعضاء می باشد.


وی تاکید کرد: اینکه در جایی کم کاری از مسئولی دیده شود نباید نسبت به آن بی تفاوت بود و یا نا امید شد و یا آنرا به پای اندیشه های اسلامی و انقلابی نوشته شود.


زنگنه، به نقش اعضای صنفی و فعالان همکار و دست اندرکار عکاس و فیلمبردار در برون رفت از مشکلات درون و برون صنفی و همچنین بسیاری از مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت : هر جا جلوی دست اندازی ها ، رانت ها و مداخلات صنفی گرفته شود و با توانمند سازی حقوقی، فنی و عمق بخشی معنوی و حقوق شهروندی و همکاری بر اساس اصول اخوت اسلامی ، چرخه های نظارتی را به خود اهالی عضو بسپاریم نتیجه مثبت خواهیم گرفت.


ابراهیم زنگنه به نقش پایگاه بسیج و هیئت رئیسه اتحادیه در حل مسائل و مشکلات اعضاء اشاره و تصریح کرد : این دو در کنار هم بهتر می توانند محل گفتگو و ارائه راهکارهای بنیادین برای چشم اندازها و افق های روشن پیش رو باشند.


وی با تأکید بر روحیه انقلابی گری، به رشادت های مردمی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : بر اساس تجربه های تاریخی در دوران دفاع مقدس کارهای بزرگی می تواند رقم بخورد ، چنانچه دیدیم در عمل با دستان خالی پیروز شدیم و علت پیروزی ما چیزی جز باور به ارزش های انقلابی و اسلامی نبود.


فرمانده پایگاه بسیج اتحادیه عکاسان افزود : اکنون از مراکز پزشکی و خواروبار فروشی گرفته تا کافی نت ها و خدمات کامپیوتری و از مصنوعات هنری و چاپ دیجیتال گرفته تا تالار داران و تشریفات مجالس و از کانون های تبلیغاتی گرفته تا ادارات پست و ثبت احوال و پلیس+10 هر کدام به نوعی با مداخله گری بر سفره معیشت اعضای هم صنفی دست اندازی نموده اند و این نتیجه عدم تفکر مبارزه قانونمندانه برای احقاق حق و فرهنگ همکاری و هم افزایی جهت پیش بینی ، پیش گیری و حل مشکلات است.


در ادامه ابراهیم زنگنه، هدف از راه اندازی اندیشکده راهبردی صنف عکاسان در شهرستان ساری را هدایت اندیشه های نوین در حوزه های مختلف صنفی ، همگرایی و هم اندیشی اساتید و نخبگان و اعضای دغدغه مند و صاحب نظر در موضوعات اولویت دارد راهبردی، بازشناسی شرایط و فرصت ها، موانع و تهدیدها برای توسعه همه جانبه صنفی، افزایش ارتقاء منزلت اجتماعی و اقتصادی و کارآمدسازی ایده ها و اندیشه های خلاقانه عنوان کرد. و از نخبگان، اساتید، پیشکسوتان، جوانان خوش فکر و با روحیه بسیجی، جهادی و انقلابی، دعوت نمود تا از طریق مراجعه به صفحه تماس پایگاه اطلاع رسانی akasan.blog.ir و برقراری ارتباط با شماره تلفن های امور آقایان و امور بانوان پایگاه بسیج اتحادیه عکاسان، جهت عضویت در "اندیشکده صنف عکاسان" اقدام نمایند.

اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار