ردصلاحیت جهانگیری بهترین دلیل بر ناکارآمدی مدیران!

رئیس‌جمهور روحانی در حالی به ستایش از کارنامه و عملکرد دولت خود پرداخت که مردم خسته از گرانی، مشکلات و سوء تدبیرها تنها امیدشان فقط رسیدن به خط پایان این دولت است و از آنطرف جهانگیری به هنگام ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری و توصیف مصائب و گرفتاری‌هایی که دولت بر سر مردم آورده است، به ‌گریه افتاد.

به گزارش راه شلمچه، اسحاق جهانگیری در حالی مجددا برای ریاست جمهوری کاندیدا شد که 4 سال پیش نامزد انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شده بود که در پایان به عنوان یار کمکی حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی حاضر شد و وعده‌های بسیاری به مردم درباره دولت دوازدهم داد که هیچ یک از آنها محقق نشد.

اکنون با وجودی که اکثر وعده‌های جهانگیری و روحانی در زمینه بهبود معیشت مردم، معکوس محقق شده به نظر می‌آید شورای نگهبان با توجه به عملکرد فاجعه‌بار ارز 4200 تومانی و هدر دادن ده‌ها میلیارد دلار منابع ارزی کشور و ایجاد صدها هزار میلیارد تومان رانت، یکی از مقصران اصلی تخریب معیشت مردم در دولت روحانی را برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 در تأییدصلاحیت وی دقت بیشتری داشته باشد.

انتظار می‌رود تا شورای محترم نگهبان در تأییدصلاحیت اسحاق جهانگیری و مدیران ناکارآمد زیر بار جریانات سیاسی نرود و  برابر قانون و مطالبات به حق مردم تصمیمات جدی و شجاعانه‌ای را بگیرد.


اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار