می‌خواستم از تجربه‌ام به نفع ملت استفاده کنم!

 اسحاق جهانگیری پس از هشت سال معاون اول بودن در بی‌کفایت ترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی، پس از رد صلاحیت از سوی شورای نگهبان، در بیانیه‌ای طلبکار شده است که چرا شورای نگهبان به او اجازه نداده است تا با حضور در انتخابات ریاست جمهوری، شانس خود را برای تشکیل دولت سوم روحانی امتحان کند.

 

به گزارش راه شلمچه، جهانگیری در بیانیه‌ای که در رابطه با عدم تایید صلاحیت‌اش برای ریاست جمهوری منتشر کرده، نوشته است: من به قصد گشایش در زندگی مردم، توسعه ایران و آغاز مرحله نوینی از اصلاحات وارد عرصه انتخابات شدم!

 

وی در ادامه نوشته است: به خدا پناه می برم و عدم احراز صلاحیت بسیاری از شایستگان را تهدیدي جدی برای مشارکت همگانی و رقابت عادلانه گرایش ها و جریان های سیاسی بویژه اصلاح گرایان میدانم و امیدوارم که جمهوریت نظام، مشارکت موثر مردم در تعيين سرنوشت خود، منافع ملی و آینده ایران فداي مصالح آنی سیاسی نشود.

 

هشت سال مدیریت جهانگیری تنها در ماجرای ارز 4200 تومانی، هزینه‌ای 18 میلیارد دلاری روی دست کشور و مردم گذاشت.

 

جدای از اینها بنابه اعلام حجت‌الاسلام پژمانفر رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، جهانگیری محکومیت مالی و یک سال انفصال خدمت داشته‌ است. جهانگیری فرصت درخواست تجدیدنظر بر حکم را داشته‌است اما اقدامی برای درخواست تجدیدنظر نکرده‌ است در نتیجه حکم قطعی و لازم‌ الاجرا است. کاندیداهای ریاست جمهوری نمی‌توانند در تاریکی تخلف کنند و در برابر مردم نسبت به وضعیت فعلی، بُغض‌ نمایشی داشته باشند.

 

به گزارش رجانیوز، حال مشخص نیست که اسحاق جهانگیری بر چه اساسی انتظار داشت تا با وجود محکومیت مالی و همین‌طور خسارات بسیاری که بخاطر تکیه هشت ساله او و هم‌قطارانش بر مسند مدیریت اجرایی کشور، به مردم تحمیل شد، از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شود؟

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار