آمریکایی‌ها نمی‌گویند رأی ندهید می‌گویند به غیر انقلابی‌ها رأی دهید!

حمید رسایی در مسجد محمدی محله پیروزی تهران گفت: آمریکایی‌ها در این چهل سال می‌گفتند در انتخابات رأی ندهید ولی الآن می‌گویند رأی بدهید ولی به کسانی که ما تعیین می‌کنیم.
به گزارش راه شلمچه، حجت‌الاسلام حمید رسایی در مسجد محمدی خیابان برادران شهید افراسیابی تهران گفت: ریچارد نفیو  معمار تحریم‌های آمریکا در کتاب مادر تحریم‌های خود می‌گوید: «هروقت در کشوری مقامات آن کشور به تاثیر تحریم‌ها اقرار کنند 50 درصد کار انجام شده‌است.» بنابراین در علنی باید بگوییم تحریم تاثیر ندارد ولی در خفا به دور زدن تحریم‌ها و مقابله آن هم فکر کنیم.

وی ادامه داد: من یادم است وقتی از جبهه بر گشته بودم و به نمازجمعه تهران می‌رفتم و در یک عملیاتی شکست می‌خوردیم آقای هاشمی رفسنجانی در خطبه‌های نمازجمعه تهران طوری از جبهه می‌گفت که ما خودمان در آن عملیات بودیم می‌گفتیم نکند ما در این عملیات پیروز شدیم که خودمان خبر نداریم و بعدها وقتی خاطرات‌شان را می‌خواندم، نوشته بودند که من آن زمان اعلام می‌کردم سیلوهای گندم ما پر از گندم است در حالی‌که گندم نداشتیم. در حقیقت آقای هاشمی درست بیان می‌کردند هرچند که در سال‌های آخر مانند آقای روحانی می‌گفتند نمیشه و نمی‌توانیم و ...


رسایی اظهار کرد: در همین قضیه ترور سردار حاج قاسم سلیمانی آمریکا می‌گفت اگر ایران انتقام بگیرد 52 نقطه ایران را می‌زنم و یا اینکه بالاتر از قاسم سلیمانی را میزنیم.

وی با بیان اینکه بالاتر از سردار شهید قاسم سلیمانی یعنی رهبر انقلاب است، گفت: روز چهارشنبه 19 دی ساعت یک و نیم شب با موشک سپاه پایگاه عین‌الاسد را زدیم و هرساله در 19 دی مقام معظم رهبری سخنرانی می‌کنند و در هیچ سالی هم این سخنرانی به‌صورت زنده پخش نمی‌شد اما امسال سخنرانی آقا زنده از تلویزیون و رادیو پخش شد و در واقع رهبری با زبان بی زبانی گفتند که من دارم اینجا زنده صحبت می‌کنم و اگر می‌توانید مرا بزنید. بعد از این هم آقا به نمازجمعه رفتند و این هم پیام دارد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به غیر از اینکه در حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکا در عین‌الاسد و اینکه چه تعداد سربازان آمریکا کشته شدند، شکستن هیمنه آنها بود و این هیمنه چگونه شکست؟ موشک سپاه بود.

حمید رسایی در باره حضور سفیر انگلیس در اعتراضات اخیر تهران گفت: اگر یک روزی سفیر انگلیس برای شاه ایران تعیین و تکلیف می‌کرد یعنی سفیر انگلیس و یا آمریکا تعیین‌کننده استراتژی برای شاه ایران بودند الان سفیر انگلیس در تجمعات تهران توسط بچه‌های ایران دستگیر می‌شود و شلوارش را هم خراب می‌کند.



مدیر مسئول هفته نامه 9 دی به افشای صحبت‌های شش ماه پیش وزیر امور خارجه آمریکا در بین 15 نفر از ایرانی- آمریکایی پرداخت و گفت: ایرانی- آمریکایی کسانی هستند که هم پاسپورت ایرانی دارند و هم پاسپورت آمریکایی یعنی دوتابیعتی ها بودند اما اسامی آنها اعلام نشده بود اما خبری از این جلسه بیرون آمده بود که رسانه‌های آمریکا آن را انتشاردادند که پمپئو می‌گوید: استراتژی آمریکا در قبال ایران این است که ما تلاش می‌کنیم تا قدرت در ایران به‌دست غیر انقلابی‌ها باشد و برنامه‌ریزی و ساماندهی آمریکا از این به بعد این خواهد بود.

وی ادامه داد: ببینید اینها در این چهل سال می‌گفتند در انتخابات رای ندهید ولی الان می‌گویند رای بدهید ولی به کسانی که ما تعیین می‌کنیم. در سال 88 رسانه‌های بیگانه را رصد می‌کردیم که تلویزیون اسراییل می‌گفت به هرکسی می‌خواهید رای بدهید اما به احمدی نژاد رای ندهید و آن موقع آقای احمدی‌نژاد آقای احمدی‌نژاد بود. یا یک شبکه ای بود که مد لباس و مدلینگ بود آنهایی که لباس می‌پوشیدند دستبند سبز داشتند. در این چهل آمریکا می‌گفت ضد انقلاب حاکم باشد ولی الان می‌گویند غیرانقلابی در ایران حاکم باشند و مقام معظم رهبری هم در باره غیر انقلابی‌ها هشدار داده بودند.

رسایی با طرح این سوال که آمریکا چرا غیر انقلابی‌ها را می‌خواهد، گفت: چون آمریکایی‌ها خوب می‌دانند ملت ایران سلطنت طلبان و منافقین  را نمی‌خواهند اما با غیر انقلابی‌ها شاید بتوانند به اهداف خود برسند.

نماینده سابق دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دوره اصلاح‌طلب و اصولگرا تمام شده‌است و چیزی به نام این واژه دیگر نیست و اگر بعضی‌ها هنوز می‌گویند اصلاح‌طلب و یا اصولگرا فقط دکان است برای آنها و دعوا بر سر اصولگرا و اصلاح‌طلب نیست چون اصلا قاطی شده و بعضی از اصولگرا بدتر از اصلاح‌طلبان هستند و برجام در مجلس اصولگرا تصویب شد.

وی گفت: واژه اصلاح طلبان یکسال بعد از انتخابات 76 بر سر زبان‌ها افتاد اینها می‌گفتند یک سری قانون اساسی کشور باید اصلاح شود و حتی به قانون اساسی هم اکتفا نکردند و به مبانی دینی هم می‌گفتند مسئله دار است و می‌گفتند دین قرائت‌های مختلفی دارد و قرائت‌های دیگری داریم مورد قبول است. عده‌ای دیگری روبروی آنها ایستادند و گفتند اصول قانونی اساسی تغییر ناپذیر است چون برگرفته از دین است و اینها مبانی دینی ماست و نمی‌توانیم در این باره بحث کنیم و از این رو اصلاح‌طلب و اصولگرا شکل گرفته بود و تا سال 88 معنی داشت و از 88 به‌هم ریخت و در کوتای 88 ستاد اصولگرای میرحسین موسوی وجود داشت و بعد از انتخابات و در آن هشت ماه، اصولگرایی داشتیم که حامی فتنه بودند، ساکت بودند و نه ساکت بلکه از اغتشاش و اعتراض حمایت کردند و آن قصه ادامه پیدا کرد و در دولت روحانی تشدید شد که برجام در بیست دقیقه در مجلس اصولگرا تصویب شد و در آن مجلس ما هم بودیم و با آنها زندگی کردیم و در همین مجلس اصولگر می‌گفتند باید دشمنی با آمریکا پایان گیرد و صراحتا مخالف مواضع رهبر انقلاب بود.



حمید رسایی اذعان کرد: آنچه دعوای اصلی در پیش داریم دعوای جریان انقلابی و غیر انقلابی‌هاست و نه ضد انقلاب و برای همین پمپئو خوب می‌فهمد که می‌گوید غیرانقلابی‌ها رای بگیرند.

رسایی غیرانقلابی را اینگونه تعریف کرد: غیرانقلابی‌ها کسانی هستند که از گذشته‌شان پشیمان باشند یعنی قبلا انقلابی بوده‌اند. غیر انقلابی دیگر استکبار ستیز نیستند و قائل مبارزه با آمریکا هم نیستند یعنی با آمریکا مذاکره کنند. غیر انقلابی‌ها زندگی اشرافی دارند و این الگوی نظام ما نبود و مسئول ما اشرافی نیست. غیر انقلابی رفاه طلب است. مقام معظم رهبری می‌گوید مراقب غیرانقلابی‌های درون نظام باشید.

 وی در پایان سفارش کرد در انتخابات آینده حتما به انقلابی‌ها رأی دهیم.


اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار