سرپرست معاونت شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری:

رعایت دقیق ضوابط شهرسازی سرلوحه کاری قرار دارد

بربسته اظهار داشت: پیگیری در خصوص اجرای طرح های جامع و تفصیلی شهر ساری با استفاده از یک نظام جامع مبتنی بر ایده های کارشناسی شده انجام می پذیرد و می کوشیم انشالله این سیاست در حوزه شهرسازی با رویکردی قابل عمل اجرایی شود.

به گزارش ارسالی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری مرکز مازندران به راه شلمچه، معاونت های  شهرسازی و معماری شهرداری ها به عنوان یکی از تأثیرگذارترین بخش های مدیریتی این دستگاه اجرایی، با هدف طراحی، هدایت و ساخت شهر ایجاد شده اند.

 

مشارکت و تلاش در زمینه های مربوط به برنامه ریزی، مطالعات و تحقیقات علمی، فنی، مهندسی و تخصصی، شهرسازی و معماری به این معاونت واگذار شده و تهیه و اجرای طرحهای تحقیقاتی و اجرائی در کنار نظارت بر ساخت و سازهای درون شهری و همچنین تدوین ضوابط و مقررات اجرائی مربوط در حد قوانین موضوعه از ماموریت های این معاونت به شمار می رود.

 

سرپرست معاونت شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری گفت: تلاش همکارانم در مجموعه شهرسازی مناطق سه گانه برآن است که شهروندان ساروی بیشترین منفعت را از فعالیت های شهرداری دریافت نمایند.

 

بربسته اظهار داشت: پیگیری در خصوص اجرای طرح های جامع و تفصیلی شهر ساری با استفاده از یک نظام جامع مبتنی بر ایده های کارشناسی شده انجام می پذیرد و می کوشیم انشالله این سیاست در حوزه شهرسازی با رویکردی قابل عمل اجرایی شود.

 

وی با اشاره به اینکه شهروندان ساروی خواستار دریافت خدمات مطلوب از شهرداری هستند، تصریح کرد: در کنار تعاملات سازنده با شهروندان علی الخصوص سازندگان، رعایت دقیق ضوابط شهرسازی سرلوحه کاری این معاونت قرار دارد.

 

سرپرست معاونت شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری تکریم ارباب رجوع و بروزرسانی مهندسی خدمات در این معاونت را از اهداف اولیه برشمرد و گفت: شهرسازی مهمترین قسمت درآمدی شهرداری ها محسوب می شود و پویایی این حوزه می تواند به توسعه عمران و آبادانی شهر ساری بیانجامد.

 

این مسئول به رویکرد مشارکت با مجامع علمی و تخصصی در زمینه ارتقاء توان تخصصی حوزه شهرسازی و معماری دستگاه مذکور اشاره و یادآور شد: با توجه به اجرای دو پروژه بزرگ پل تا پل در شرق و فاز دوم بوستان ملل در مسیر جنوب شهر، رعایت دقیق ضوابط شهرسازی را در ساخت و سازهای آتی مورد توجه قرار خواهیم داد و در این راستا منافع شهر و شهروندان بر هر خاستگاه دیگری ارجحیت دارد.

 

وی افزود: توجه به بافت های فرسوده شهر و احیای آن در کنار پکپارچه سازی ارائه خدمات عمرانی به تمام محلات از برنامه های این معاونت است و قطعاً نگاه ما به توسعه عمران و آبادانی هر سه منطقه شهری یکسان و برپایه توسعه متوازن خواهد بود.

 

بربسته در پایان گفت: از شهروندان ساروی به خصوص سازندگان اماکن مسکونی  و تجاری انتظار داریم ضمن مشارکت در برنامه های شهرداری ساری، پیش از احداث بنا نسبت به انجام فرآیند قانونی اخذ مجوزات از شهرداری اقدام کنند تا انشالله مسیر توسعه ساخت و سازها در شهر ساری بر اساس ضوابط فنی و مهندسی پیاده سازی شده و حقی از شهر و شهروندان تضییع نشود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار