رفسنجانی و علی لاریجانی به خاطر محبوبیت‌شان ردصلاحیت شدند!

محمد هاشمی در یک ادعایی مضحک مدعی شده است علی لاریجانی همانند برادر مرحومش یعنی آیت الله هاشمی رفسنجانی به خاطر محبوبیتش رد صلاحیت شد!

به گزارش راه شلمچه، محمد هاشمی در حاشیه انتشار دلایل ردصلاحیت علی لاریجانی در اتهامی آشکار به اعضای شورای نگهبان مدعی شده است که رد صلاحیت لاریجانی به خاطر محبوبیت او انجام شده است! ظاهرا جناب هاشمی از جدول میزان محبوبیت ها و قعرنشینی جناب لاریجانی همچون شریک و رفیق صمیمی‌شان جناب روحانی بی خبر است که این ادعای مضحک را بر زبان آورده است. نکته بامزه تر آنجاست که هاشمی مدعی شده است برادر مرحومش یعنی آیت الله هاشمی هم به خاطر محبوبیت رد صلاحیت شده است! فارغ از هر بحث و بررسی عملکرد، مواضع و رفتارهای مرحوم هاشمی، واقعا محمد هاشمی به عنوان یک فعال سیاسی انتظار داشته است که شورای نگهبان یک پیرمرد 79 ساله را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تائید صلاحیت کند؟

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از اظهارات هاشمی را در ادامه خواهید خواند:

*چیزی که الان بیشتر مردم در جامعه می‌گویند و در میان عوام و خواص گفته می‌شود، این است که آقای لاریجانی با توجه به سوابقی که داشتند اگر کاندیدای ریاست جمهوری می‌شد فرصت رای داشت و رای او هم بالا بود و مردم انتخابش می‌کردند. مشابه همین مساله برای مرحوم هاشمی رفسنجانی اتفاق افتاد و آقای هاشمی به بیان دیگری رد صلاحیت شد.

*آن زمان هم گفتند به خاطر سن‌شان رد صلاحیت شدند الان هم به نظر من این گونه تلقی می‌شود که اصل مساله چیز دیگری بوده، ولی سعی می‌شود موضوع توجیه شود.

*تلقی جامعه این است که احساس می‌شده در نظرسنجی‌ها آقای لاریجانی در طیف افرادی است که به احتمال زیاد رای می‌آورد و یا به دور دوم خواهد رفت، برای همین هم تلاش شد تا ایشان در صحنه حضور نداشته باشد. به هر حال آنچه که در افکار عمومی گفته می‌شود این است که علت عدم تایید صلاحیت آقای لاریجانی محبوبیت ایشان در جامعه بود و احتمال رای‌آوری ایشان موجب این مساله شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار