معارفه مدیر جدید چوب و کاغذ مازندران:

رمز گشایی از یک تغییر

چوب و کاغذ مازندران خانواده بزرگی از کارگران زحمت کش را در دل خود جای داده است که سالها با مشکلات پیش روی این کارخانه ساختند و وفادارانه در تولید آن تلاش نمودند...

راه شلمچه ( گزارش رسیده ) - کارخانه چوب و کاغذ مازندران در سالهای گذشته جزوی از اصالت مازنی ها شده است. همانطور که روزی نساجی مازندران بود و اینک تنها به خاطره ای تبدیل شده است. افسوس!


چوب و کاغذ مازندران خانواده بزرگی از کارگران زحمت کش را در دل خود جای داده است که سالها با مشکلات پیش روی این کارخانه ساختند و وفادارانه در تولید آن تلاش نمودند متاسفانه درست در سالی که با تدبیر رهبری جهش تولید نام گرفته است؛ خبر واگذاری این کارخانه، خانواده بزرگ کارگری وابسته به آن را نگران نمود. خبری که روزهای گذشته با پی گیری های صورت گرفته منتفی اعلام شد.


اما در اتفاقی عجیب مدیر این کارخانه برکنار و ۷ اردیبهشت مدیر جدید معارفه شد و عجیب تر از آن اینکه سعیدی مدیر جدید در اولین اظهار نظر خود از اعلام آمادگی واگذاری چوب و کاغذ مازندران خبر داد؛ خبری که ابعاد جدیدی به تغییرات مدیریتی این کارخانه تولیدی داده است.


قاعدتا جابجایی مدیر جهت رفع مشکلات و ارتقای تولید انجام می شود. اما سعیدی گویا برای کار دیگری آماده است؛ سعیدی بجای دفاع از حقوق کارگران و یا اعلام افزایش تولید در سالی که به فرموده رهبری جهش تولید نام گرفته است، خبر از واگذاری می دهد.


خبری که این پرسش را ایجاد می کند که وی نماینده و مدافع تولید و کارگر است یا بخش خصوصی؟ در این شرایط که شیوع و انتشار ویروس کرونا به تولید و به تبع آن معیشت کارگران ضربات سنگینی وارد کرده است،  سعیدی چرا و چگونه و به چه علت مدافع واگذاری است و آینده نامعلومی را برای کارگران رقم می زند؟

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار