سرپرست شهرداری ساری با تبریک هفته روابط عمومی ها:

روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم‌گیری‌های مدیریتی نقش انکارناپذیر و قابل‌توجه دارند

جواد طالبی با تأکید بر اینکه در درج اخبار و نوشته اخلاق‌مداری را رعایت کنید تا اعتماد از دست رفته مردم به این مجموعه ارتقاء پیدا کند، گفت: امروز همه شما در قامت یک شهردار هستید، تلاش کنید در مجموعه‌ای که در آن خدمت می‌کنید رفع مشکلات شهر و شهروندان و همچنین امیدآفرینی جزء مهم‌ترین وظایف شما باشد و در این مسیر گام‌های محکم و روبه‌جلو بردارید.

به گزارش راه شلمچه به نقل از خبر منتشر شده در سایت شهرداری ساری، سرپرست این دستگاه اجرایی در جمع مجموعه روابط عمومی با تبریک 27 اردیبهشت‌ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گفت: بیان حقیقت از فعالیت‌ها، مهم‌ترین اصل در مجموعه شهرداری است که باید رعایت شود.

 

جواد طالبی بابیان اینکه اگرچه روابط عمومی‌ها نقش تأثیرگذاری در تشریح دستاوردها خدمات شهرداری‌ها و سازمان‌ها دارند اما بیان حقیقت مهم‌ترین اصل در حوزه روابط عمومی است، اظهار داشت:  مطالب درست و به‌حق و به‌ دور از تملق و گزافه‌گویی حقیقتی است که باید توسط روابط عمومی در کارنامه شهرداری ثبت شود.

 

سرپرست شهرداری ساری با تأکید بر اینکه در درج اخبار و نوشته اخلاق‌مداری را رعایت کنید تا اعتماد از دست رفته مردم به این مجموعه ارتقاء پیدا کند، گفت: امروز همه شما در قامت یک شهردار هستید، تلاش کنید در مجموعه‌ای که در آن خدمت می‌کنید رفع مشکلات شهر و شهروندان و همچنین امیدآفرینی جزء مهم‌ترین وظایف شما باشد و در این مسیر گام‌های محکم و روبه‌جلو بردارید.

 

وی افزود: روابط عمومی‌ها پیشانی سازمان‌ها و نهادها هستند و در کمک به تصمیم‌گیری‌های مدیریتی نقش انکارناپذیر و قابل‌توجه دارند؛ انتظار می‌رود روابط عمومی‌های این مجموعه نیز ضمن مشاوره‌ی درست، نقشه راه را برای خدمات بهینه به شهروندان ترسیم کنند.

 

طالبی بابیان اینکه شهرداری نهادی خدمات رسان است و خدمت به شهروندان از وظایف اصلی این مجموعه است، تأکید کرد که در کار با کسی تعارف ندارم و رعایت نظم و انضباط اداری باید در این مجموعه به‌خوبی رعایت شود.

 

وی یکی دیگر از وظایف روابط عمومی‌ها را رصد مطالبات مردمی دانست و با تأکید بر این موضوع که پاسخ به مطالب شهروندان جزء اولویت‌ها باشد، ادامه داد: مردم نباید در راهروهای شهرداری سرگردان باشند؛ رسیدگی به امور آنان در اسرع وقت جزء وظایف مهم شهرداری است و نقش روابط عمومی‌های برای احصاء و اطلاع رسانی‌مطالباتشان به مدیریت شهرداری در این بخش بیشتر نمود پیدا می‌کند .

 

طالبی تعهد، تخصص و تعصب را فاکتورهای مهم در انجام خدمت‌رسانی در یک ‌نهاد یا سازمان عنوان کرد و گفت: اگرچه این موارد سه اصل مهم است اما تعصب به محیط کار و جلوگیری از هرگونه اسراف، بازدهی را افزایش می‌دهد. تحقق این مهم در شهرداری ساری جزء ضروریات محسوب می‌شود.

 

سرپرست شهرداری ساری بابیان اینکه خدمات‌رسانی به شهروندان وظیفه ذاتی ماست و برای انجام این کار نیاز به قدردانی نداریم، تصریح کرد: باید با امانت‌داری و حقیقت‌گویی مردم را با شهرداری آشتی دهیم.

 

وی بیان کرد: برای اینکه روابط عمومی در انجام فعالیت‌های خود موفق باشد نیازمند به‌روزرسانی اطلاعات و اخبار است؛ در عین حال ارتباط با رسانه ها نیز این مجموعه را در انجام امور محوله موفق‌تر می‌کند.

 

حسین مرتضوی مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری در ادامه این نشست بر تعامل و همکاری بیشتر و اطلاع‌رسانی به هنگام، دقیق و شفاف از فعالیت‌های مجموعه شهرداری ساری تأکید کرد.

 

وی از تشکیل شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی باهدف برنامه‌ریزی بهتر و استفاده از خرد جمعی در تصمیم‌گیری‌ها با حضور روابط عمومی‌های شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های تابعه خبر داد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار