سرپرست شهرداری ساری:

روند صدور پروانه تا پایان کار ساختمانی تسهیل خواهد شد

سرپرست شهرداری ساری تاکید کرد: جهت رفاه حال شهروندان و انبوه سازان، روند صدور پروانه تا پایان کار ساختمانی تسهیل و تسریع خواهد شد.

جلسه جواد طالبی سرپرست شهرداری ساری با اعضای هیات مدیره و جمعی از اعضای انجمن صنفی انبوه سازان مسکن استان مازندران در دفتر شهردار برگزار شد.


به گزارش راه شلمچه به نقل از خبر ارسالی در سایت شهرداری ساری، در این جلسه که معاون شهرسازی، معماری و امورمناطق شهرداری نیز حضور داشت، جواد طالبی سرپرست شهرداری مرکز مازندران با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدّظله‌العالی) مبنی بر نامگذاری سال 1400 به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: امیدواریم با رعایت قوانین و در چارچوب ضوابط با همکاری با هم بتوانیم منویات معظم له را عملیاتی کنیم.


وی افزود: رعایت اصول شهرسازی در ساخت و سازها از ضروریات است و قطعا با تخلفات و ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد قانونی خواهیم کرد.


طالبی ادامه داد: اهمیت جایگاه انبوه سازان در شهر بی بدیل است و با همراهی و به کمک شما تلاش می کنیم مجموعه شهرداری در مسیر بهتری قرار گیرد.


سرپرست شهرداری ساری با اشاره به لزوم رعایت مقررات ساختمانی در ساخت و سازهای سطح شهر گفت: رعایت قوانین و ضوابط شهرسازی در ساخت و سازها، در پیشرفت و توسعه مرکز استان نقش، مهم و موثری دارد.




وی افزود: شهرداری ساری مسیر رسیدگی و پیگیری مطالبات انبوه سازان و روند اجرای قوانین ساخت و ساز را با برنامه ریزی تسهیل می کند.


طالبی ادامه داد: از نظرات انبوه سازان جهت اجرای نظام مند ساخت و سازها استفاده خواهیم کرد.


سرپرست شهرداری ساری تاکید کرد: روند اجرای قوانین ساختمانی در ساخت و سازهای شهری باید برای همه یکسان خواهد باشد.


طالبی اظهار داشت :ساماندهی روند ساخت و سازهای سطح شهر در دستور کار قرار دارد و تلاش می کنم با رعایت قوانین نظم و انضباط در ساخت و سازها انجام شود.


سرپرست شهرداری ساری تاکید کرد: جهت رفاه حال شهروندان و انبوه سازان، روند صدور پروانه تا پایان کار ساختمانی تسهیل و تسریع خواهد شد.


در ادامه ابوالقاسم قوپرانلو رییس هیات مدیره انجمن صنفی انبوه سازان مسکن استان مازندران با تبریک تصدی مدیریت شهری به جواد طالبی سرپرست شهرداری ساری بر رعایت قوانین ساخت و سازها تاکید کرد و گفت: قوانین ساختمانی برای همه یکسان اجرا شود ، ما مشکلات شهرداری را میدانیم و امیدواریم بتوانیم با همکاری و تعامل با شهرداری برای رشد و توسعه مرکز استان موثر باشیم.


سید عبدالله مهاجر از اعضای انجمن صنفی انبوه سازان استان نیز ضمن قدردانی از حسین زادگان استاندار مازندران جهت انتخاب و انتصاب جواد طالبی به عنوان سرپرست شهرداری ساری گفت: طالبی فردی از جنس شهرداری است و به شرایط امروز شهر و شهرداری اشراف کامل دارد و ما باید با کمک به ایشان ، شهرداری را در مسیر خدمت رسانی بهتر یاری برسانیم.


وی ادامه داد: انجمن صنفی انبوه سازان مسکن استان در اجرای قوانین ساخت و سازها با شهرداری همکاری می کند.


در ادامه حاضرین در جلسه به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار