تیر غارتگران 8 ساله به سنگ می خورد:

رویکرد مطمئن جواد طالبی در شهرداری مرکز مازندران

بسیاری از مخاطبان طی تماس با این رسانه، ضمن اعلام حمایت از روند خدمات رسانی جواد طالبی شهردار مرکز مازندران و کارکنان این نهاد، این سوال را مطرح می کنند چرا عده ای که دراین شهرپرونده های بسیارسیاه دارند و حتی درهمه ابعاد، اتهامات فراوانی درمراجع قضایی به آنها وارد است، همواره به دنبال تخریب و تضعیف عملکرد شهردار وپرسنل شهرداری وحتی اعضای شورای شهرهستند؟!

به گزارش راه شلمچه، در پی انتشار سلسله گزارشات تحلیلی از عملکرد شهرداری ساری در دوره مدیریتی جواد طالبی، برخی جریانات و افراد به دنبال سیاه نمایی تلاش ها و خدمات این مدیر کارکشته هستند.


 بر همین اساس بسیاری از مخاطبان طی تماس با این رسانه، ضمن اعلام حمایت از روند خدمات رسانی جواد طالبی شهردار مرکز مازندران و کارکنان این نهاد، این سوال را مطرح می کنند چرا عده ای که دراین شهرپرونده های بسیارسیاه دارند و حتی درهمه ابعاد، اتهامات فراوانی درمراجع قضایی به آنها وارد است، همواره به دنبال تخریب و تضعیف عملکرد شهردار وپرسنل شهرداری وحتی اعضای شورای شهرهستند؟!


براستی جواد طالبی چقدرمانع ادامه غارتگری های آنها در کالبد شهرداری ساری شده که اینگونه نسبت به وی موضع گیری کرده اند؛ این افراد که به بدنامی دراین شهر شهرت دارند ومایه بداخلاقی و فسادبوده اند چرا این همه کینه نسبت به جواد طالبی پیدا کرده اند.


 البته مردم ساری این افراد را کاملا میشناسند و امیدواریم این جماعت روزی از توهم قیّم بودن شهرداری و تخریب و سیاه نمایی علیه مدیران پاکدست شهرداری دست بردارد.


 هرچند شاید آنها این حق را برای خود محفوظ می دانند که چون 81 ماه همچون زالو خون شهرداری و شهروندان را مکیده اند، می توانند این رویه را در حال حاضر نیز ادامه دهند که قطع به یقین چنین تصوری، توهمی بیش نیست.


این گزارش حاکیست اگر امروز شهرداری ساری دچار مشکلات عدیده مالی بوده و به بسیاری از پیمانکاران و یا سازمان تأمین اجتماعی و دیگر نهادها بدهی دارد، این مسئله را باید به حساب ناکارآمدی و فساد 7 ساله دوره غارتگرایی گذاشت که خسارات آن سالها بر دوش شهر و شهرداری و شهروندان باقی خواهد ماند.


انسداد حساب مالی شهرداری ساری آخرین خبری است که به دستمان رسیده که عامل این مشکل نیز ریشه در بدهی های گذشته شهرداری دارد؛ حال در این فضای پرچالش و ملتهب، مدیریت چنین دستگاهی از سوی جواد طالبی قطعا دشواری های خاصی را به همراه دارد که پرداخت ماهیانه حدود 60 میلیارد حقوق به کارکنان و پیگیری پروژه های عمرانی و خدماتی را باید هنر مدیریتی شهردار ساری گذاشت که به مرور زمان، تلاش ها و پیگیری های وی می تواند به ساماندهی بخش های این نهاد مردمی بینجامد.


تیم خبری راه شلمچه به عنوان یک رسانه مستقل و مدافع حق و حقوق مردم و آرمان های انقلابی، حمایت قاطعانه خود را از خدمات صادقانه جواد طالبی شهردار ساری و همه مدیران پاکدستی که با تمرکز بر روی خدمت رسانی اثرگذار به مردم، در برابر هرگونه زیاده خواهی های جریانات و افراد سودجو و سوء استفاده گر ایستادگی می کنند، اعلام داشته و در صورت لزوم، در گزاشات مجزا جزئیات کاملی از هرگونه شیطنت ها علیه مدیران خدمتگزار اطلاع رسانی خواهد کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
0
Majid ۴ خرداد ۱۴۰۱
داداش بی خیال
این حرکات درست نیست
زندگی منشوریست بر حرکت دووار
یعنی زمین گرده
پاسخ
آخرین اخبار