رکن‌آبادی: مردم با بمباران رسانه‌ای از صندوق آرا فرار نکنند

مسئول کمیته ایثارگران ستاد مرکزی حامیان آیت‌الله رئیسی گفت:  آنقدر اطلاعات دروغ روی سر مخاطب می‌ریزند که مخاطب می‌خواهد فرار کند تا جایی که بعضی‌ها ممکن است لج کنند و یا با صندوق‌های رأی قهر کنند.

به گزارش راه شلمچه، مرتضی رکن‌آبادی برادر غضنفر رکن‌آبادی شهید منا و سفير پیشین ايران در لبنان رئیس کمیته ایثارگران ستاد مردمی حامیان رئیسی در باره وعده‌های کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: مردم خواهان عدالت هستند و این وعده‌هایی که در باره یارانه‌های 400 هزارتومانی و یا 500 هزار تومانی می‌دهند همه اینها فریب است و اساسا به چه معیاری این وعده‌ها را می‌دهند و منبع این بودجه کجاست و با چه تضمینی در پرداخت آن به مشکل نخورند. بنابراین بجای وعده‌های اینچنینی برنامه درستی برای تسهیل ازدواج جوانان بدهند که یکی از دغدغه‌های اساسی خانواده‌ها و جوانان است.

وی که دکترای ارتباطات از دانشگاه علامه را دارد، در باره مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: کاندیدایی در مناظره با احساسات مخاطبان بازی می‌کند و به نوعی بجای اینکه برنامه درستی بدهد با دروغ به کاندیدای دیگر می‌گوید بی‌سوادی و با این تکنیک قصد دارد ضعف‌ها و ناتوانی‌هایی مدیریت گذشته خود را پنهان کندکه در منطق انسانی، اخلاقی، اسلامی و انتخاباتی چنین چیزی را نمی‌گنجد و به ناحق قرار است کسی به صندلی ریاست جمهوری تکیه کند پس عدالت را چطور می‌خواهد اجرا کند؟

رکن‌آبادی با توصیه به مردم در انتخاب فرد اصلح گفت: سطح سواد رسانه‌ای در کشور ما پایین نیست اما بالا هم نیست. از قدیم گفتند «آن را که بصیرت نبود یوسف صدیق جایی بفروشد که خریدار نباشد» در زمان جنگ بمباران هوایی به شهرهای کشورمان می‌شد مردم را می‌دیدیم با چه سرعتی از آن نقطه فرار می‌کردند و بدون حساب و کتاب می‌خواستند فقط از آن نقطه فرار کنند و به جای امنی برسند. امروز بمباران اطلاعاتی به همین منظور صورت می‌گیرد. آنقدر اطلاعات روی سر مخاطب می‌ریزند که مخاطب می‌خواهد فرار کند تا جایی که بعضی‌ها ممکن است لج کنند و یا با صندوق‌های رأی قهر کنند. مردم باید با همان بصیرت که بالاتر از سواد رسانه‌ای است از بمباران رسانه‌ای، از صندوق رأی فرار نکنند بلکه به سمت صندوق رأی و امن پناه آورند و یا هجوم ببرند.

اشاره می‌شود مرتضی رکن‌آبادی از سوی عباس علیخانی به عنوان مسئول کمیته ایثارگران ستاد مردمی حامیان آیت‌الله رئیسی منصوب شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار