زمان و روز پخش قسمت آخر سریال «احضار» تغییر کرد

زمان پخش قسمت آخر «احضار» دوباره تغییر کرد و قرار شد قسمت های پایانی این سریال در دو قسمت 45 دقیقه‌ای و دو روز پخش شود.

به گزارش راه شلمچه، هر چند گفته شده بود قسمت آخر سریال «احضار» قرار است جمعه شب پخش شود اما در جدیدترین خبری که سیما فیلم اعلام کرده،  قسمت آخر این سریال دو قسمتی شده و قرار است روزهای شنبه و یکشنبه پخش شود.

 

زمان پخش قسمت آخر احضار
با تکمیل مراحل پایانی تولید مجموعه تلویزیونی احضار، دو قسمت آخر این سریال شنبه و یکشنبه ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می رود و خلاصه ای از قسمت ها نیز جمعه پخش خواهد شد.

با تکمیل مراحل پایانی تولید مجموعه تلویزیونی «احضار»، دو قسمت آخر این سریال شنبه و یکشنبه روی آنتن می‌رود و خلاصه‌ای از قسمت‌ها نیز جمعه پخش خواهد شد.
 

چرا قسمت آخر احضار دو قسمتی شد؟
به دلیل حجم زیاد سکانس‌های تصویربرداری شده در زمانی بیش از ۹۰ دقیقه، مقرر شد قسمت آخر این مجموعه مطابق روال باکس‌های نمایشی در دو قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساعت ۲۲:۱۵ شنبه و یکشنبه شب پخش شود.


به گزارش تابناک، بر اساس این برنامه‌ریزی و برای یادآوری قصه، خلاصه‌ای از قسمت‌های آخر نیز ساعت ۲۲:۱۵ جمعه شب از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
 

علت تاخیر در پخش قسمت پایانی
هفته گذشته علیرضا افخمی کارگردان این مجموعه با انتشار ویدئویی با عذرخواهی از وقفه سریال به دلیل ابتلای برخی بازیگران و عوامل سریال به کرونا، درباره تاخیر یک هفته‌ای در پخش قسمت آخر به مردم توضیح داده بود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار