زمان و نحوه دریافت کارت شركت در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء قوه قضائيه سال 1400

کارت‌ شركت در‌ آزمون مذکور از روز سه شنبه مورخ 1400/12/10 بر روی پايگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت.

به گزارش راه شلمچه، داوطلبان برای مشاهده و پرینت کارت در مهلت تعيين شده به شرح فوق به پايگاه اطلاع رسانی مذكور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد كردن اطلاعات ثبت‌نامی یا شناسنامه‌ای (شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به دریافت کارت شركت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مراجعه نمايند.

 

بديهی است برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و همچنين اصل كارت ملی و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامی است.

 

آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون:
نماينده اين سازمان در روز پنجشنبه 1400/12/12 صبح از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الي 17:00 در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. متقاضیانی كه براساس توضيحات بند «ب»درگاه اطلاع رسانی مذكور  ملزم به مراجعه به نماينده رفع نقص كارت سازمان می گردند، می بایست در زمان اعلام شده با توجه به شهر محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره 1، به آدرس و محل تشكيل باجه رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون هر شهر در جدول شماره 2 مراجعه نمایند.


چنانچه مبتلا به بیماری کرونا هستید در زمان ورود به حوزه برگزاری آزمون، (با ارائه رسید نتیجه آزمایش PCR) مسئولین حوزه را مطلع نمایید تا پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص بعمل آورند.

 

ضمناً متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در ساعات اداری با شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

 

آزمون مذكور در صبح روز جمعه مورخ 1400/12/13 در 20 مركز استان برگزار می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار