زمان و نحوه دریافت کارت شركت در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء ویژه طلاب

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای زمان دریافت کارت‌ شركت  در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء را روز چهارشنبه اعلام کرد.

به گزارش راه شلمچه، آزمون در صبح روز جمعه مورخ 1401/02/23 برگزار می‌گردد و فرآيند برگزاری آزمون از ساعت‌ 8:00 (هشت) صبح خواهد بود و در ورودی حوزه امتحاني آزمون رأس‌ ساعت‌ 7:30 (هفت و سی دقیقه) صبح بسته خواهد شد. آدرس محل برگزاري آزمون بر روي پرينت كارت شركت در آزمون درج گرديده است.

 

داوطلبان برای مشاهده و پرینت کارت در مهلت تعيين شده به شرح فوق به پايگاه اطلاع رسانی مذكور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد كردن اطلاعات ثبت‌نامی یا شناسنامه‌ای (شماره پرونده، کد پیگیری، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به دریافت کارت شركت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مراجعه نمايند.

 

بديهی است برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و همچنين اصل كارت ملی و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامی است.

 

آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون:
در صورت بروز اشكال در تهيه پرينت از كارت شرکت در آزمون و يا مشاهده مغايرت در اطلاعات مندرج در كارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامي و يا هريك از موارد مندرج در بند «ب» فوق، داوطلبان مي‌توانند از ساعت 14:00 الي 18:00 بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ 1401/02/22 به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه رفع نقص به نشاني: قم- بلوار 15 خرداد- نبش خیابان سعدی- مرکز آموزش قضات واحد قم مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمايند.


چنانچه مبتلا به بیماری کرونا هستید در زمان ورود به حوزه برگزاری آزمون، (با ارائه رسید نتیجه آزمایش PCR) مسئولین حوزه را مطلع نمایید تا پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص بعمل آورند.

 

ضمناً متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سوال یا سوالات خود را از طریق سامانه پاسخگويي اينترنتي به نشانی https://request.sanjesh.org/ ارسال نمایند و یا در ساعات اداری با شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار