سقوط ایران در المپیک ژاپن در پنجمین روز به رده ۲۸

پنجمین روز از سی و دومین دوره بازیهای المپیک با ادامه مدال آوری کشورهای مطرح و صدرنشینی میزبان پیگیری شد. 

به گزارش راه شلمچه، پنجمین روز از سی و دومین دوره بازی‌های المپیک امروز چهارشنبه ششم مردادماه در رشته‌های مختلف پیگیری شد و شاهد توزیع مدال‌ها در رشته‌های شمشیربازی، دوچرخه سواری تایم تریل، شنا، شیرجه، سوارکاری، وزنه برداری، جودو، روئینگ، بسکتبال سه نفره و راگبی بودیم.

   

در پایان این روز ژاپن میزبان همچنان در صدر جدول ایستاد. ژاپن با ۱۳ طلا، ۴ نقره و ۵ برنز اول است. چین با ۱۲ طلا، ۶ نقره و ۹ برنز در رده دوم ایستاد و آمریکا با ۱۱ طلا، ۱۱ نقره و ۹ برنز سوم است.

   

روسیه که با نام ROC در مسابقات حاضر هست با ۷ طلا، ۱۰ نقره و ۶ برنز در رده چهارم جدول رده بندی مدالی قرار گرفته است. کشورهای استرالیا، بریتانیا، کره جنوبی، آلمان و فرانسه هم پنجم تا دهم هستند.

   

ایران با تک طلای تیراندازی خود نسبت به روز گذشته ۵ پله سقوط کرد و هم اکنون در رده بیست و هشتم ایستاده است. کشورهای برمودا با تک مدال سه گانه خود، فیجی، لاتویا، نروژ و فیلیپین و تایلند در رده بیست و هشتم قرار دارند. هم اکنون ۶۲ کشور صاحب مدال شده‌اند.

   

در جدول توزیع مدال‌ها برخی ورزشکاران صاحب دو مدال هستند. کمانداران بخش تیمی کره جنوبی صاحب دو نشان طلا هستند که در صورت برگزاری رقابت‌های انفرادی قطعاً این نشان‌ها بیشتر خواهد شد. هشت ورزشکار در این جدول مدالی دو طلا دارند. سوارکار آلمانی، تیراندازی از چین و شناگران استرالیا و بریتانیا و ژاپن دوطلایی های این رده بندی هستند.

   

به گزارش مهر، سی و دومین دوره بازی‌های المپیک از اول تا هفدهم مردادماه در توکیو برگزار می‌شود.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار