سکوت بزرگان ساری در قبال تخلفات گسترده اعضای شورا و مدیران عملگرایی شهرداری؟!

بدهی بالای هزار میلیاردی شهرداری ساری، وجود هزاران نیروی مازاد، وجود پرونده های متعدد قضایی، اسناد جعلی رسیدگی نشده و انبوهی از پروژه های غیرکارشناسی شده ای که تنها برای فریب افکار عمومی در تبلیغات مدیریت قبلی مطرح می شد، چالشی بزرگ برای مدیریت جدید شهرداری به حساب می آید.

به گزارش راه شلمچه، شعبان وفایی نژاد کارشناس امور شوراها و شهرداری های کشور در جدیدترین مواضع خود در رابطه با تغییر و تحولات شورای شهر ساری گفت: با تدابیر مسئولین 2 عضو عدل بدل که قرار بوده وارد شورا شوند مجبور به استعفا شده و 2 عضو جدید جایگزین آنها شدند.


 
وفایی نژاد افزود: باعث تعجب است که پس از افشاگری های بحث برانگیز اعضای شورای شهر و مدیران عملگرایی شهرداری ساری که منجر به بازداشت تعداد زیادی از آنها شد، متاسفانه تا به این لحظه هیچ واکنشی از سوی امام جمعه ساری و نماینده مقام معظم رهبری در استان، استاندار مازندران،فرماندار و علمای شهر ساری نسبت به محکوم نمودن تخلفات آنها شاهد نبوده ایم.


 
وی با بیان اینکه در این میان تنها دستگاه های اجرایی، امنیتی و نظارتی به نحو احسن به وظایف خود عمل کردند، تصریح کرد: بدهی بالای هزار میلیاردی شهرداری ساری، وجود هزاران نیروی مازاد، وجود پرونده های متعدد قضایی، اسناد جعلی رسیدگی نشده و انبوهی از پروژه های غیرکارشناسی شده ای که تنها برای فریب افکار عمومی در تبلیغات مدیریت قبلی مطرح می شد، چالشی بزرگ برای مدیریت جدید شهرداری به حساب می آید.


وفایی نژاد به دشواری روند مدیریتی عباس رجبی شهردار ساری نیز اشاره و خاطر نشان کرد: هرچند تلاش های موثری از سوی وی در رفع مشکلات گذشته این شهر انجام و بالغ بر 500 میلیارد از بدهی ها به پیمانکاران و طلبکاران پرداخت شده اما بی شک در ارزیابی عملکرد رجبی باید مقوله ویرانه ای که از مدیریت قبلی شهرداری به وی رسیده را مد نظر قرار دهیم.


 
قابل توجه است در شهرستان بابل بلافاصله پس از افشای فسادهای مالی و اخلاقی اعضای سابق شورا و شهرداری، امام جمعه بابل پس از محکوم کردن این اعمال ننگین، قاطعانه دستور رسیدگی و خواستار اشد مجازات برای خاطیان را صادر کرد که با توجه به شناختی که از پیشینه شخصیتی امام جمعه مقتدر و شجاع شهر ساری داریم، امیدواریم در مرکز مازندران نیز شاهد اعلام مواضع قاطع پیرامون فساد 8 سال مدیریت عملگرایان از سوی وی باشیم.


اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار