شبکه تلویزیونی که به‌یکباره مدرسه ایران شد +تصاویر پشت صحنه

فراگیری شبکه آموزش سیما در برگزاری مدرسه تلویزیونی ایران موجب تحسین جامعه فرهنگیان کشور و خانواده‌های دانش‌آموزان شد و فصل نوینی برای تعلیم و تربیت رقم خورد.

به گزارش راه شلمچه، پس از شیوع بیماری ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، شبکه آموزش سیما برای مقاطع مختلف تحصیلی و با ابتکار و درایت مدیریت سیما، مدرسه تلویزیونی شروع به کار کرد و یک اتفاق خوبی که باعث تحسین جامعه فرهنگی، خانواده‌های دانش‌آموزان و بسیاری از مسئولین شد.

مدرسه تلویزیونی ایران در دو نوبت صبح و عصر روی آنتن شبکه آموزش می‌رود و برای تهیه گزارش پشت صحنه یکی از این برنامه‌ها به همراه علی شهاب‌الدین مدیر روابط عمومی شبکه آموزش حدود ساعت 17 وارد استودیو پخش زنده می‌شویم و همه عوامل فنی با اشتیاق و دقت وصف ناپذیری مشغول تهیه دروس(فیزیک، ریاضی) می‌باشند. 

نسیم خوشنودی که دکترای داروسازی را دارد مجری امروز برنامه تدریس شبکه آموزش است و پس از آن کیوان ساکت‌اف مجری برنامه فرصت برابر با دو مدرس ریاضی و علوم اجتماعی گفت‌و‌گو می‌کند و همچنین در پایان برنامه هم با مظفری روانشاس به بررسی علایق و شخصیت دانش‌آموزان در خانه نشینی زمان کرونا می‌پردازند.

از عوامل برنامه در موقع عکاسی خواهش کردیم از ماسک استفاده نکنند.


اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار