کارشناس مطرح کشتی مازندران:

شخصیت و زحمات رسول خادم در کشتی کشور محو نمی شود

وفایی نژاد در پایان گریزی هم به بازگشت چند قهرمان جهان و المپیک به میادین کشتی چنین گفت: ابتدا برای این عزیزان آرزوی موفقیت می نمایم. اما پرسش از مدیران ارشد فدراسیون این است که سطح کشتی کشور چگونه است که این قهرمانان پس چندین سال دوری احساس امنیت برای کسب دوبنده تیم ملی می کنند؟

به گزارش راه شلمچه، کمتر مو سپیدی در ورزش مازندران سراغ داریم که نام شعبان وفایی نژاد را نشنیده باشد. حضور بیش از ۴ دهه خدمت بی منت به ورزش استان و در راس آن کشتی بر هیچ علاقمند به ورزش مازندران پوشیده نیست.


کارشناس برجسته و پیشکسوت خبره رسانه مازندران ابدا به هیچ گروهی وابسته نیست. اهالی ورزش به خوبی می دانند که اگر انتقادی می کند از سر دلسوزی و کمک به ورزش است؛ روز گذشته پای درد دل این پیشکسوت ارزنده کشتی مازندران نشستیم و وی در خصوص حال و هوای این روزهای ورزش اول کشور به ما چنین گفت: بسیار متاسفم از اینکه طی دو سال اخیر شاهد انواع و اقسام بداخلاقی و سیاه نمایی های ناجوانمردانه علیه عملکرد رسول خادم در فدراسیون کشتی بوده ایم.


وی افزود: هیچ فرد و یا گروهی با این رفتارهای سبک سرانه به هیچ عنوان نمی تواند چهره واقعی قهرمانان نامداری چون رسول خادم را خدشه دار و تخریب نماید چون مردم ایران پهلوانان واقعی و دلسوز خود را دوست دارند. در طول تاریخ همواره در هر زمینه ای اختلاف نظر و سلیقه وجود داشته اما خدمات خادمین به ورزش را خیانت تعریف کردن، نمادی از ظلم به بزرگان است. شخصیت و زحمات رسول خادم در ورزش کشور را با اینگونه سبک سری ها نمی توانند در تاریخ کشتی محو نمایند.




وفایی نژاد معتقد است: در زمان رسول خادم حجم گستردگی در کشتی بسیار بسیار بیشتر از امروز بود. برگزاری مسابقات در تمامی رده های سنی و اعزام به تورنمت های بین المللی را می توان نقطه عطف مدیریت خادم دانست. حتی رشته هایی همچون گراپلینگ نیز در دوران وی زیر مجموعه فدراسیون کشتی بود. خادم هیچگاه گلمندی از اهالی کشتی و بدهی روسای گذشته فدراسیون نداشت و اگر هم انتقادی می کرد از مسئولان وزرات بود تا بودجه ای در خورد شان برای کشتی در نظر گرفته شود.


این کارشناس کشتی تصریح کرد: زیبنده تر است علیرضا دبیر و همکارانش در فدراسیون کشتی بر این موضوع واقف شوند که باید به گونه ای از گذشتگان سخن بگویند تا آیندگان از آنها به نیکی یاد کنند. اینکه در فضای مجازی و رسانه هر لحظه صحبت از ضعف در فدراسیون پیشین بزرگ نمایی شود و خدمات آنها نادیده گرفته شود به دور از اخلاق و انصاف است.


پیشکسوت صاحب نام کشتی مازندران در خصوص سفرهای استانی دبیر گفت: امیدواریم که این همه حواشی در رفتارها با مسئولین جهت تامین نیازهای مالی هیات ها بوجود آمده، ابزاری برای ایجاد اختلافات بیشتر نشود.


وفایی نژاد در پایان گریزی هم به بازگشت چند قهرمان جهان و المپیک به میادین کشتی چنین گفت: ابتدا برای این عزیزان آرزوی موفقیت می نمایم. اما پرسش از مدیران ارشد فدراسیون این است که سطح کشتی کشور چگونه است که این قهرمانان پس چندین سال دوری احساس امنیت برای کسب دوبنده تیم ملی می کنند؟


شعبان وفایی نژاد خاطر نشان کرد: امیدواریم تمامی قهرمانان و مدال داران کشتی با در نظر گرفتن شرایط سنی و روحی بهترین تصمیم را برای ادامه فعالیت حرفه ای خود بگیرند. این را یادآور می شوم که شکست در شرایط سنی بالا کسب تجربه نمی باشد بلکه تمامی خاطرات خوبی که مردم در ذهن خود داشته اند را بر باد می دهند. متاسفانه این اتفاق برای بسیاری از عنوانداران جهان و المپیک پیش تر اتفاق افتاد و نکته مهم اینکه ((وداع در اوج قهرمانی)) در تاریخ ماندگار خواهد شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار