شعار زن زندکی و آزادی، شعار دشمنان است

مدیرکل اوقات و امور خیریه گلستان در مراسم راهپیمایی 13 آبان گنبدکاووس گفت: شعار زن زندکی و آزادی، شعار دشمنان است و آنها به بهانه این شعار به دنبال آسیب زدن به اسلام و روحانیت هستند.

مدیرکل اوقات و امور خیریه گلستان در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: از ۱۰۰ سال گذشته استکبار جهانی و استعمار پیر انگلیس هر بار که خواستند بخشی از این سرزمین را جدا کردند اما در ۴۳ سال قبل بویژه در دوران ۸ سال دفاع مقدس که هر روز آن یوم الله بود، نتوانستند حتی یک وجب از خاک ما را جدا کنند.


حجت‌الاسلام سلیمانی فرد اضافه کرد: به همین خاطر و دیدن سایر موفقیت ها و دستاوردهای ایران اسلامی در بخش‌های گوناگون، دشمنان انقلاب و این ملت سرافراز را عصبانی کرده است.


وی بابیان اینکه در ۴۳ سال گذشته و برای موفقیت و عزت ایران اسلامی خون های زیادی از جوانان این مرز و بوم پای درخت انقلاب ریخته شده است، بیان داشت: مدیون خون شهیدان هستیم و باید از انقلاب خود در برابر توطئه های دشمنان دفاع کنیم.


حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد گفت: امروز ایران اسلامی به برکت داشتن رهبری آگاه و بصیر که در صف اول مقابله با استکبار ایستاده و منویات ایشان سراسر امید و رشد و پیشرفت بوده و مطالبه گر حقوق ملت است، بر قله عزت و افتخار قرار دارد.


مدیرکل اوقات و امور خیریه گلستان همچنین گفت: شعار زن زندکی و آزادی، شعار دشمنان است و آنها به بهانه این شعار به دنبال آسیب زدن به اسلام و روحانیت هستند.


سلیمانی فرد افزود: رعایت حجاب نص سریع قرآن است و اقشار مختلف ملت ایران (شعیه و سنی و اقوام ساکن در ایران ) باید از اصول و مبانی اسلام در برابر توطئه های دشمنان دفاع کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار