شعر خوانی «سلام فرمانده» را باید ثبت گینس کرد

مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس: در دنیا سراغ نداریم که یک شعر را با جمعیت چند ده هزار نفری بخوانند بر این اساس شعرخوانی «سلام فرمانده» را باید ثبت گینس کرد چون بزرگترین اجتماع شعر خوانی در دنیا صورت گرفته شد.

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس با همکاری شورای شهر گنبد کاووس برنامه جشن روز دختر را در این انجمن برگزار کرد.

در این مراسم که خانم جمیله بهنام،دکتر رسول پایدارودکتر یحیی عباسی از اعضای محترم شورای شهر گنبد کاووس شرکت داشتند برنامه با تلاوت قرآن کریم و خوانش گروهی شعر"سلام فرمانده" آغاز گردید.


سپس سید علی کریمیان مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس ضمن خیر مقدم گویی به حضار واعضای شورای شهر گنبدکاووس سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و رور دختر را تبریک گفت و در خصوص سروده زیبا"سلام فرمانده گفت: شعر بسیار زیبا و جذاب "سلام فرمانده"که امروز در کل کشور ودنیا فرا گیر شده و با دل وجان پاک کودکان و نوجوانان عجین شده در واقع بخشی از یک کتاب محسوب می شود که از دید بنده جدای از یک برنامه فرهنگی اجتماعی بزرگ و ارادت قلبی به حضرت آقا امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری یک اجتماع بزرگ شعر خوانی و کتابخوانی نیز محسوب می شود.


مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس افزود: شعر "سلام فرمانده" به اعتقاد بنده بزرگترین مراسم شعر خوانی و کتابخوانی در دنیا محسوب می شود، بنده در دنیا سراغ ندارم که یک شعر را با جمعیت چند ده هزار نفری بخوانند از این لحاظ این شعر خوانی را باید ثبت گینس کرد چون بزرگترین اجتماع شعر خوانی در دنیا صورت گرفته.


کریمیان در پایان گفت: شعر و سروده "سلام فرمانده" را وقتی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن قرار می دهیم می بینیم به کمترین هزینه ممکن تمام پنبه های دشمن(هزینه کرد دشمن) را رشته کرده برای همین است که تمام رسانه های آن طرف آبی شروع به تخریب و هذیان گویی علیه این شعر زیبا که در دل کودکان ما نشته می نمایند. واین تخریب آنان نشان دهنده این است که این شعر تاثیر مثبتی در کودکان ونوجوانان و جامعه داشته است.


در ادامه خانم جمیله بهنام معاون فرهنگی شورای شهر گنبد کاووس ضمن عرض تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر تقدیر از این برنامه خود جوش مردمی و مسئولین برگزار کننده تشکرویژه نمود.


درپایان این مراسم کودکان و نوجوانان حاضر به شعر خوانی پرداختند و در پایان به هریک از حضار جوایزی اهدا گردید


اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار