صفدرحسینی و مناف هاشمی به‌همراه اصلاح‌طلبان در مراسم ختم درازگیسو

مراسم ختم سید ابراهیم درازگیسو استاندار اسبق گلستان در دولت اصلاحات و سفیر اسبق ایران در ترکمنستان در حالی در مسجد نور برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش راه شلمچه، مراسم ختم سید ابراهیم درازگیسو استاندار اسبق گلستان در دولت اصلاحات و سفیر اسبق ایران در ترکمنستان در حالی در مسجد نور برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

  

در این مراسم، محمدرضا عارف رییس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان، حسین مرعشی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، جواد امام دبیرکل مجمع ایثارگران اصلاح طلب، سیدمحمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران محمدحسین مقیمی استاندار سابق تهران، ابراهیم اصغرزاده عضو ارشد حزب همبستگی،  اسماعیل دوستی عضو حزب اعتماد ملی، علی‌اصغر احمدی دبیرکل حزب همبستگی و معاون امور استان‌های دفتر رییس جمهور، محمدرضا خبار عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز و حجت الاسلام احمد مازنی عضو حزب اعتماد ملی در این مراسم حضور داشتند.

  

پرویز حناچی با اینکه به مراسم ختم مرحوم درازگیسو نیامده بود اما دسته گل تسلیت وی جلوی درب ورودی مسجد نور و جدا از دیگر گل‌های ارسالی نصب شده بود.

  

صفدر حسینی رئیس مستعفی صندوق توسعه ملی و مناف هاشمی استاندار برکنار شده گلستان نیز در این مراسم و در جمع اصلاح‌طلبان حضور داشتند.

  

مناف هاشمی در این مراسم ختم با محسن مهرعلیزاده استاندار سابق اصفهان و محمدحسین مقیمی استاندار سابق تهران خوش و بش می‌کرد و می‌خندید.

  

محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان نیز که 40 دقیقه پایانی مراسم ختم خود را به مسجد نور رسانده بود بعد از اینکه با سوال خبرنگاران درباره شایعات عدم کاندیداتوری‌اش در یازدهمین دوره انتخابات مجلس رو به رو شد فقط سکوت کرد و گفت الان می‌خواهم بروم.

  

حسین مرعشی هم که به آخر مراسم ختم ابراهیم درازگیسو رسیده بود وقتی خبرنگاران را دید گفت که شماها اینجا هم که هستید.

  

وقتی از محمدحسین مقیمی سوال شد که تحلیلش درباره یازدهمین دوره انتخابات مجلس که قرار است اسفندماه سال جاری برگزار شود بگوید، گفت که هنوز خیلی زود است که بخواهیم شرایط را تحلیل کنیم.

  

مقیمی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از استانداری تهران و وزارت کشور، کار تشکیلاتی و حزبی نیز می‌کنید یا عضو حزبی شده اید یا خیر، گفت: ما را جایی راه نمی‌دهند.

  

به گزارش فارس این مراسم راس ساعت 17:00 خاتمه یافت.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار