عارف قربانی روحانی شد وظریف قربانی لاریجانی می‌شود!

اصلاح‌طلبان به طور قطعی تا الان روی آقای لاریجانی بسته‌اند و قصد دارند که با همان مکانیسمی که روحانی را رئیس جمهور کردند، لاریجانی را رئیس جمهور کنند.

به گزارش راه شلمچه، محمدصادق کوشکی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌و گویی با نامه نیوز تاکید کرد: «آقای جهانگیری اصلا قرار نیست نامزد اصلاح‌طلبان باشد. به نظر من طرح نام او افراد دیگری مثل آقای ظریف، سیدحسن خمینی و ... همه یک سری تحرکات است برای اینکه در بدنه اجتماعی خود شور و تحرک ایجاد کنند».
وی افزود: «اصلاح‌طلبان خودشان می‌دانند که آقای جهانگیری یا سایرین ظرفیت مناسب را برای پیروزی در اتخابات ندارد، اما با طرح اسامی گوناگون سعی دارند که فضا را انتخاباتی کرده و به نوعی یک محرک به بدنه اجتماعی خود تزریق کنند اگر نه خودشان هم هیچ یک از این افراد را به عنوان نامزد واقعی قبول ندارند».
کوشکی در پاسخ به این پرسش که نامزد واقعی اصلاح‌طلبان چه کسی است؟ گفت: «اصلاح‌طلبان به طور قطعی تا الان روی آقای لاریجانی بسته‌اند و قصد دارند که با همان مکانیسمی که روحانی را رئیس جمهور کردند، لاریجانی را رئیس جمهور کنند. حتی ممکن است همان طور که عارف را قربانی روحانی کردند، ظریف را قربانی ریاست جمهوری لاریجانی کنند».

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار