عزای سیدالشهداء، مرز بین بهشت و دوزخ

محقق و نویسنده جوان شیعه نوشت: گویا دستگاه با عظمت حسین‌بن علی علیه السلام مرز بین بهشت و دوزخ است و آن امام همام چون امیرالمؤمنان محک و وسیله ی امتحان امت می باشد.

به گزارش راه شلمچه، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نويسندگان جوان شیعه در یادداشتی عزای سیدالشهداء، مرز بین بهشت و دوزخ  معرفی و همگان را از بهره برداری از آن لحظات ناب دعوت کرد.

 متن این یادداشت بدین شرح می باشد:
خدای متعال سیدالشهداء را بعنوان چراغ هدایت، پناهگاهِ بشریت و استثناء جهان خلقت به امّت معرفی نمود و پناهنده شدن به کشتی نجاتش را سبب آرامش و رهایی و مقابله ی با مصباح الهدایش را عامل تباهی و گمراهی می‌داند.
گویا دستگاه با عظمت حسین بن علی علیهما السلام مرز بین بهشت و دوزخ است و آن امام همام چون امیرالمؤمنان محک و وسیله ی امتحان امت می باشد.
نام، سیره، شعیره، عزا و زیارت امام حسین علیه السلام معیار ایمان و کفر است و خدای سبحان هر کس را که کوچکترین قدم در احیای شعائر و فرهنگ حسینی بردارد را در حصن حصینش محفوظ نموده و آنکس که کوچکترین کلمه بر خلاف شعائر ثاراللّهی اش بر زبان براند ‏و یا حتی با اشاره ای، آیه ای از سوره ی ماتم سیدالشهداء ارواحنافداه را تضعیف کند ‏سیاهی و نکبت، دنیا و آخرت او را فرا می‌گیرد. فَتَأمّّل!.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار