پاسخ امیری سوادکوهی به اهانت تلخ مجید انصاری

 در پی اهانت تلخ مجید انصاری از فعالان سیاسی اصلاح طلب به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و جسارت وقیحانه ی وی به محرم و صفر و فاطمیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیری سوادکوهی پاسخی محکم و صریح به این روحانی تندروی سیاسی داد.

به گزارش راه شلمچه، مجید انصاری از فعالان سیاسی اصلاح طلب اخیرا مدعی شد محرم و صفر و فاطمیه توسط برخی بوجود آمده و هیج سبقه ی تاریخی ندارد. به همین مناسبت حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیری سوادکوهی محقق و نویسنده جوان شیعه در یادداشتی کوتاه، بدون اینکه نامی از این روحانی هتاک ببرد، در دفاع از شعائر حسینیه پاسخی محکم و صریح به یاوه گویی های این تندروی سیاسی داد.


متن زیبا و قابل تأمل سوادکوهی در این یادداشت بدین شرح می باشد :


راز غربت امام حسین علیه السلام در اعصار مختلف بخاطر عدم شناخت و درک صحیح جایگاه آن امام همام در میان افکار و مشرب های مختلف بوده که بدلیل عدم دسترسی علمی و معرفتی شان نسبت به مقام والای حسینی ناخواسته هتک حرمت هایی را در کلام منعقد و شخصیت با عظمت آن حضرت را از نگاه و زعم خود تنزّل بخشیده و در مرحله ای تلخ تر به راحتی محالش عزا و آن اموری که به دستگاه سیدالشهداء ارواحنافداه منتسب هست خرده گرفته و بی مهابا بدان جسارت می کنند.


عقل سلیم راه روشنگری را تخریب، جسارت و بی احترامی به اعتقادات دیگران نمی داند و آن را بدور از فرهنگ اصیل می پندارد.


تأمل و بروز نمودن افکار و عقاید نیاز به تتبع علمی دارد.

روا نیست بدون مطالعه از ظرائف و دقایق امور، با بُغضی از احساسات مکدّر از تلخی های روزگار در یک کلام همه ی شکوه و امتیاز والا و بی نظیر ادیان آسمانی یعنی عزاخانه ی سیدالشهداء ارواحنافداه را سلاخی کرد.


مراقب باشیم ناخواسته و از روی احساسات زودگذر در مقابل حقیقت آشکاری چون سیدالشهداء ارواحنافداه قرار نگیریم که کوچکترین خطاء در تضعيف عزای حسینی عاقبت شومی را در نسل شخص پدید می آورد که ذلک هو الخسران مبین

اگر خوشت اومد لایک کن
3
0
غریبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰
سلام
چگونه میدان مطبوعات را به کسی می دهد که در دستگاه صادق شیرازی و تشیع انگلیسی رفت و آمد داشته است.‌
پاسخ
آخرین اخبار