امیری سوادکوهی:

غربت شهدای مظلوم افغانستان را فریاد زنید

سوادکوهی با انتقاد از عدم توجه برخی صاحبان قلم و اندیشه و چهره های هنری و سیاسی جامعه ، گفت: ‏چرا در کشتار بی رحمانه ی شیعیان افغان، قلم بدستان مدعی، سیاسیون و سلبریتی های حامی حیوانات! ساکت مانده اند و شمع بدستان سفارتخانه‌ها، شمع انسانیت شان روشن نمی شود؟

به گزارش راه شلمچه، در پی حمله ی تروریستی تکفیری ها به مدرسه ی دخترانه ی سیدالشهداء علیه السلام در غرب افغانستان و کشته و زخمی شدن بیش از ۲۰۰ دانش آموز ، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نویسندگان جوان شیعه این اقدام ددمنشانه را بشدت محکوم کرد و گفت غربت شیعه در امتداد غربت امیرالمؤمنین علی علیه السلام است.

وی در این مصاحبه با ابراز تأسف از این فاجعه‌ی تلخ گفت: ‏کشتار بی رحمانه ی دختران شیعه در کابل، از ثمرات تلخ اسلام منهای ولایت و دنیای بدون علی است که در عصر ما زبانه های آتشش چنین برای شیعیان مظلوم افغانستان رقم خورد.

وی تصریح کرد: آتش سیاهی که می توانست با خنکای ولایت علوی تا ابد خاموش بماند، با غصب خلافت امیرمؤمنان، تا ابد بر افروخته ماند.

سوادکوهی با انتقاد از عدم توجه برخی صاحبان قلم و اندیشه و چهره های هنری و سیاسی جامعه به مظلومیت شیعیان در اقصی نقاط جهان، همگان را به حمایت از شیعیان مظلوم خصوصا شیعیان افغانستان دعوت کرد و گفت: ‏چرا در کشتار بی رحمانه ی شیعیان افغان، قلم بدستان مدعی، سیاسیون و سلبریتی های حامی حیوانات! ساکت مانده اند و شمع بدستان سفارتخانه‌ها، شمع انسانیت شان روشن نمی شود؟ چرا شرمشان می آید مدافع کسانی باشند که جز خدا پناهی نداشته و با خنجر جهل و کین به جرم محبت علی، ارباً ارباً می شوند؟

وی در ادامه گفت: دختران مدرسه سیدالشهداء کابل را به چه جرمی چنین قتل عام نمودید؟.

آیا می توان کسی را به جرم محبت کسی کشت؟!

به کدامین دلیل شیعه ی علی باید کشته شود؟


وی در پایان گفت: وقتی خبر کشته شدن دختران مظلومه ی افغان به جرم اینکه شیعه ی امیرالمؤمنین هستند را در رسانه ها خواندم طلب مرگ از خدا کردم.

چرا که اگر مروت و انسانیت و غیرت از جامعه رخت بربندد زندگی معنایی نخواهد داشت.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار