فائزه هاشمی با چه زبانی بگوید ضد انقلابم؟! +فیلم

 فائزه هاشمی در فضای مجازی و در گفت‌وگو با صادق زیباکلام آنچنان علیه نظام عقده‌گشایی کرد تا باعث تعجب دلسوزان به انقلاب بیشتر از همیشه شود و این سوال را هم تداعی کند که چرا تا حالا دستگاه‌های قضایی و امنیتی تا این اندازه در مقابل زیاده‌خواهی‌های وی کوتاه آمده‌اند؟!.

به گزارش راه شلمچه، کینه‌توزی‌های فائزه هاشمی که نسبت به جمهوری اسلامی و مسئولین نظام بارها موجب خوشنودی ضد انقلاب شده بود، اینبار در گفت‌و‌گویی با صادق زیباکلام در فضای مجازی از جملاتی استفاده کرد که گویی در قامت نماینده منافقین و یا در نقش یکی از مسئولین رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی عقده‌گشایی می‌کند.

فائزه هاشمی همیشه خودخواهانه در طول سی سال‌ها گذشته آشکارا بر خلاف ارزش‌های انقلاب موجب تنش بوده و اقدام وی در جریان فتنه 88 که موجب شعله‌ور شدن آشوب‌های خیابانی شده بود فراموش نخواهد شد و باعث تعجب است که چرا تا حالا دستگاه‌های قضایی و امنیتی تا این اندازه در مقابل زیاده‌خواهی‌های وی کوتاه آمده‌اند.

خانواده هاشمی رفسنجانی از سفره انقلاب کم بهره نبرده‌اند که بخواهند طلبکارانه اینچنین نقش دشمن شاد کنی را بازی کنند و از طرفی هم وضع موجود حاصل مدیریت ناکارآمدی است که سال‌های گذشته مورد حمایت و یا خودشان بر مسند قدرت بوده‌اند.

فائزه هاشمی در این گفت‌و‌گوی لایو بار دیگر عقده‌گشایی می‌کند و می‌گوید:

تعدادی دهه نودی در شیراز آمدند بیرون، خیلی حرکت قشنگی بود!

دخترهای ما که بی حجاب میان بیرون خیلی حرکت ارزشمندیه، من به اون‌ها میگم خیلی شیر زنید!

ایران الان از اسرائیل خطرناک‌تره! ایران عامل کشتار انسان‌ها در سوریه شده است!

 

اگر خوشت اومد لایک کن
1
0
۱۹ آذر ۱۴۰۱
پس چرا خودت چادر داری و روسری اح..
پاسخ
آخرین اخبار