درستکار، ضد انقلاب را با خاک یکسان کرد!

برخی افراد با حضور در هتل اقامت تیم ملی کشتی آزاد در خاک آمریکا اقدام به حاشیه‌‌سازی علیه ملی‌پوشان کردند اما با هوشیاری سرمربی تیم ملی نه تنها تلاششان بی‌نتیجه ماند، بلکه سوژه خنده کاربران فضای مجازی شدند.

به گزارش راه شلمچه، تیم ملی کشتی آزاد ایران که برای حضور در رقابت‌های جام جهانی 2022 در آمریکا حضور دارد شنبه شب توانست با نتیجه 9 بر یک ژاپن را از پیش رو بردارد و بامداد دیروز هم تیم منتخب جهان را شکست داد تا راهی فینال شود.


تیم ملی کشتی آزاد با توجه به مشکلاتی که آمریکا درخصوص صدور ویزا ایجاد کرده بود دیر راهی این رقابت‌ها شد، اما باز هم دیدیم که تیم ملی با اقتدار راهی فینال این رقابت‌ها شد. با راهیابی شاگردان درستکار به فینال این رقابت‌ها برخی افراد با حضور در هتل محل اقامت کشتی‌گیران برای ملی‌پوشان و کادر فنی ایران اقدام حاشیه ‌سازی کردند.


این افراد که خود را از ورزشکاران سابق معرفی می‌کنند و حالا به کشورهای دیگر پناهنده شده‌اند با ورود به هتل محل اسکان تیم ایران از طریق فیلمبرداری با گوشی تلاش داشتند تمرکز تیم ایران را به هم بزنند. فیلم‌هایی که دیروز در فضای مجازی منتشر شد نشان می‌داد فردی به نام سام رجبی معروف به شعبان بی‌مخ براندازها تلاش داشت با سؤالات غیرورزشی تمرکز سرمربی تیم ملی کشتی آزاد را به‌ هم بریزد اما واکنش مناسب درستکار حسابی او را نقره‌داغ کرد.


در بخشی از این به اصطلاح مصاحبه، رجبی خود را معرفی می‌کند و می‌گوید از سال 83 تا 88 در دو وزن جودو فیکس تیم ملی و قهرمان ایران بوده است. درستکار وقتی صحبت‌های او تمام شد خیلی خونسرد گفت: «باریکلا اما من نمی‌شناسمت.»


پاسخ جالب درستکار به این پناهنده ورزشی بازتاب بسیاری در فضای مجازی داشت و سوژه خنده کاربران شد تا جایی که بسیاری از آنها در واکنش‌های به درستکار نوشتند: «آقای پژمان درستکار واقعا کاردرستی».


جالب اینکه همان پناهنده ورزشی پس از این کار در گفت‌وگویی تصویری اعلام کرد که «پلیس او را از هتل بیرون کرده است».


در خلال برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی آزاد 2022 هم برخی افراد قصد داشتند با پرچم غیرواقعی ایران در سالن محل برگزاری مسابقات حضور پیدا کنند که اجازه چنین کاری به آنها داده نشد. روز شنبه نیز ویدئویی منتشر شد که در آن خبرنگار صدای آمریکا (VOA) سؤالات سیاسی از کامران‌ قاسم‌پور و رحمان عموزاد پرسید ولی این دو ورزشکار در پاسخ به سؤالات مطرح شدند گفتند سرباز ایران هستند و برای شاد کردن دل مردم تلاش می‌کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار