مهندس حسن یزدانی مقتدرانه به فینال رفت

حسن یزدانی در مرحله نیمه نهایی جام بولات تورلیخانوف قزاقستان با نتیجه  11 بر 1 عظمت دولتبیکوف را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.

به گزارش راه شلمچه، مسابقات 8 وزن کشتی آزاد جام بولات تورلیخانوف و رنکینگ اتحادیه جهانی از صبح امروز در شهر آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است و نمایندگان کشورمان در اوزان 86 و 92 کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفته اند. 

در وزن 86 کیلوگرم  حسن یزدانی که در دور نخست با نتیجه 12 بر صفر فاتح اردین از ترکیه را مغلوب کرد در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه  11 بر 1 عظمت دولتبیکوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دوره از مسابقات بسیار هوشمندانه و مهندسی شده کشتی می‌گیرد و با اینکه در آمادگی کاملی قرار دارد اما همه انرژی را برای این مسابقات صرف نمی‌کند و بسیار مطمئن و با اقتدار مقابل حریفان  قرار می‌گیرد.

یزدانی در این دیدار به مصاف بوریس ماکویف از اسلواکی می رود. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 92 کیلوگرم که با حضور 6 کشتی گیر در دو گروه 3 نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود، کامران قاسم پور در کشتی اول با نتیجه 10 بر صفر ویکی از هند را مغلوب کرد وی در دومین دیدار خود با نتیجه 10 بر صفر و ضربه فنی اسلام بک الیاس اف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار