افزایش حقوق علینژاد از 80 هزاردلار به 102 هزاردلار!

مسیح علینژاد نیز به دنبال پول است و هیچ کاری برای خبرنگار سابق پارلمانی مجلس سودآورتر از وطن فروشی نیست.

برای بار چندم ایالت متحده قرارداد مالی خودش را با مسیح علینژاد تمدید کرد. قرارداد مالی خبرنگار پارلمانی مجلس در سال‌های دور که چندسالی‌ست در امریکا زندگی می‌کند این روزها دوباره سروصدا به پا کرده است. 

 

 

 

به گزارش رجانیوز رقم مسیح علینژاد برای عملیات رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی و مردم ایران چیزی حدود 102 هزاردلار است. وبسایت govtribe اخیرا اسنادی را منتشر کرده که روشن می‌کند علینژاد در سال 2020 قراردادی را به قیمت 102هزار دلار امضا کرده است. تامین مالی این قرارداد توسط صدای آمریکا VOA) ) انجام می‌شود و کارفرمای آن، آژانس رسانه‌های جمعی ایالات متحده آمریکا است. 

 

البته این اولین باری نیست که اسناد قراردادهای مالی علینژاد منتشر می‌شود. بهمن ماه 96 بود که سایت   www.insidegov.com که به انتشار اطلاعات درباره دولت آمریکا اختصاص دارد، فاش کرد «مسیح علی‌نژاد»، چند قرارداد به ارزش بیش از ۲۳۱ هزار دلار با دولت آمریکا منعقد کرده است. طبق این اسناد علی‌نژاد بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ سه قرارداد با «شورای مدیران خبررسانی» (مشهور به «BBG») وابسته به دولت آمریکا منعقد کرده است.

 

شورای مدیران خبررسانی (BBG)، سازمانی مشتمل بر تمامی آژانس‌های خبری دولت آمریکا است که «صدای آمریکا»، «رادیو فردا»، «رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی» زیر نظر آن فعالیت می‌کنند. این سه سند قراردادهایی هستند که بین «شورای مدیران خبررسانی» به عنوان کارفرما و «مسیح علی‌نژاد» به عنوان کارپذیر منعقد شده است.


در اولین قرارداد، کارفرما (BBG) موظف شده است به پرداخت ۶۱,۲۵۰ دلار به «مسیح علی‌نژاد» در ازای ارائه خدمات به عنوان مجری، نویسنده و گزارشگر برای بخش فارسی «صدای آمریکا» در بازه زمانی «۲۷ مه ۲۰۱۵» تا «۳۰ سپتامبر۲۰۱۶» (۶ خرداد ۱۳۹۴ تا ۹ مهر ۱۳۹۵). 

 

قرارداد دوم، پرداخت ۸۵,۶۰۰ دلار به کارپذیر در ازای وظائف فوق‌الذکر را شامل می‌شود. مدت این قرارداد از ۳۰ ژوئن ۲۰۱۶ تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۰ تیر ۱۳۹۵ تا ۹ تیر ۱۳۹۷) است. 

 

قرارداد سوم نیز با پرداخت ۸۵,۶۰۰ دلار به علی‌نژاد در ازای کار از تاریخ ۱ جولای ۲۰۱۶ تا ۳۱ آگوست ۲۰۱۷ (۱۱ تیر ۱۳۹۵ تا ۹ شهریور ۱۳۹۶) موافقت شده است.

 

البته مسیح علینژاد مجبور است این اعداد و ارقام را کتمان کند چراکه تخریب شبانه روزی جمهوری اسلامی به بهانه‌ی دفاع از حقوق زنان و مردان ایران خیلی با این اعداد و ارقام جور در نمی‌آید. این قراردادها چهره اصلی علینژاد را نمایان می‌کند. او بیش از آنکه خبرنگاری آزاد باشد، کارمند رسانه‌ای ایالت متحده آمریکاست؛ کارمند بزرگترین دشمن ایران و احتمالا خاورمیانه. برای همین هم او از فاش شدن قراردادهایش بیم دارد. 

 

چندی پیش نیز در یکی از شبکه‌های ترکیه‌ای قرار بود گفتگویی میان مسیح علینژاد و مصطفی خوش چشم برگزار شود. گفتگویی که علینژاد آن را با توهین به جمهوری اسلامی آغاز کرد و زمانی که از سمت خوش‌چشم محکوم به وطن فروشی و بستن قرارداد با امریکایی‌ها شد، نتوانست تاب بیاورد و با پرخاش و هجمه به خوش چشم مسیر گفتگو را تغییر داد و برهم زد. 


این منکر شدن‌های علینژاد درحالی‌ست که او سال 97 به کاخ ریاست جمهوری امریکا رفته و با مایک پمپئو وزیرخارجه‌ی ترامپ دیدار کرده است. 


همان زمان رابرت پالادینو، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با انتشار عکسی از این دیدار در حساب توئیتری خود نوشت: «مایک پمپئو در دیدار با مسیح علینژاد، از او به خاطر شجاعتش قدردانی و بر تعهد ایالات متحده نسبت به تقویت صدای مردم ایران تاکید کرد.»

 

احتمالا همان قدردانی باعث افزایش حقوق علینژاد از 80 هزاردلار به 102 هزاردلار شده است. از قدیم گفته‌اند گربه محض رضای خدا موش نمی‌گیرد. آمریکا به دنبال ازبین بردن جمهوری اسلامی‌ است و در این راه حاضر است هر هزینه‌ای بدهد. مسیح علینژاد نیز به دنبال پول است و هیچ کاری برای خبرنگار سابق پارلمانی مجلس سودآورتر از وطن فروشی نیست.


منبع؛ رجانیوز

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار