فرارِ هوشمندانه نساجی از بحران

امیر هوشمند اجازه نداد نساجی وارد بدترین بحران فصل شود و سه امتیاز مهم را در جدال قعرنشینان به دست آورد.                                    

به گزارش راه شلمچه، نساجی مازندران در 9 دیدار اخیرش در لیگ برتر نمایش خوبی نداشت و فقط 6 امتیاز کسب کرده بود و امروز در میزبانی از استقلال خوزستان رده پانزدهمی فقط برای برد تلاش میکرد تا از بحران خارج شود و دوباره شعار و انتقاد هواداران خودی را نشنود که این اتفاق در پایان نیمه نخست رخ داد، اما در ادامه ضربه سر امیرمحمد هوشمند به دروازه آبی ها کاری کرد تا تیمش نجات پیدا کند و صاحب برد ارزشمندی شوند تا موقتا به رده چهاردهم جدول برسند و شاگردان پورموسوی نیز علی رغم نمایش هجومی بدون امتیاز ماندند. 

لحظات حساس:
دقیقه ۱: نفوذ بازیکنان نساجی از سمت راست توسط حردانی، توپ را به دلگادو رساند، اما ضربه این بازیکن از خط عرضی گذر کرد و خطر خاصی ایجاد نشد.
دقیقه ۱۰: پرتاب بلند جانملکی، در داخل محوطه جریمه با ضربه سر محمدرضا ترابی همراه شد که این ضربه خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۲۲: روی یک ضدحمله جواد آقایی‌پور با گذر از سمت چپ نساجی وارد محوطه جریمه شد و ارسالش با ضربه سر حسین ساکی همراه شد که در این بین بخت و اقبال با رشید مظاهری یار بود تا این توپ به تیرک دروازه برخورد کند.

دقیقه ۲۷: پاس در عمق محکم‌کار به آقایی‌پور رسید و این بازیکن از غفلت مدافعان این تیم نهایت استفاده را برد، ولی ضربه‌اش جایی در چارچوب نداشت.
دقیقه ۴۰: اشتباه حردانی، بازیکنان استقلال خوزستان را صاحب یک موقعیت تک به تک کرد که رشید مظاهری با خروج خود این توپ را دور کرد.
دقیقه ۴۴: ضربه از راه دور و کم جان مطلق زاده به سادگی در اختیار مظاهری قرار گرفت.
دقیقه 2+45: در شرایطی که نونو دلگادو بازیکن نساجی روی زمین افتاده بود، بازیکنان استقلال خوزستان به حمله خود ادامه دادند اما راهی از پیش نبردند.
دقیقه 5+45: در آخرین فرصت استقلالی‌ها، ضربه زمینی و خطرناک محکم‌کار توسط مظاهری مهار شد.
دقیقه ۶۳: ضربه سهمگین و محکم حسین پاپی با پای چپ با فاصله‌ای اندک از کنار دروازه مظاهری بیرون رفت.
دقیقه ۸۱: در یکی از موقعیت های خطرناک استقلالی‌ها، پس از دور شدن توپ در موج دوم حملات تیم استقلال، توپ را در چند قدمی دروازه به خوش کفا رسید که این مدافع پیش‌تاخته در باز کردن دروازه مظاهری ناکام ماند.
دقیقه ۹۰+۳: روی یک ضربه کرنر و شلوغی محوطه جریمه، ضربه سر ناقص خوش کفا در تیر دو بعد از برخورد به بازیکنان نساجی دوباره به کرنر رفت که آن هم توسط عبدی دور شد.


بهترین بازیکن: امیرمحمد هوشمند در خط دفاعی درخشان ظاهر شد و در فاز هجومی نیز توانست تیمش را در زدن تک گل این بازی کمک کند تا بهترین بازیکن باشد.


اتفاق ویژه: با توجه به قهر هواداران نساجی با تیم شهرشان پیش بینی می‌شد که تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه کم باشد و این اتفاق نسبت به دیگر بازی‌های این فصل نساجی بیشتر به چشم می‌آمد؛ در دقیقه ۶۵ بود که تماشاگران شروع به شعار دادن بر علیه مهدی رحمتی و کادرفنی تیم نساجی کردند و تنها یک دقیقه بعد در شصت و ششمین دقیقه، بازیکنان نساجی توسط امیرمحمد هوشمند به گل برتری دست یافتند.

حواشی:
پیرو قهر هواداران نساجی با این تیم، باز هم در این دیدار بر خلاف دیگر دیدارهای خانگی نساجی، طرفداران کمی به ورزشگاه آمده‌اند.
بازیکنان تیم جوانان نساجی برای تماشای این دیدار در جایگاه حضور دارند.
امیرمهدی جانملکی برای نخستین بار به عنوان کاپیتان نساجی در این تیم حضور دارد.
حسن شوشتری، بازیکن استقلال خوزستان، پس از تعویضی که به دلیل مصدومیت داشت، راهی بیمارستان شد.
وحید رضایی از مربیان تیم نساجی با کارت زرد داور بازی روبرو شد.
هواداران نساجی پیش از رسیدن به دقیقه ۶۵، شعارهای خود را علیه مهدی رحمتی سرمربی این تیم آغاز کردند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار