فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد

نشست مدیران استقلال شب گذشته در شرایطی به پایان رسید که اعضای هیات مدیره این باشگاه روی نام فرهاد مجیدی به جمع بندی رسیدند.                                    

به گزارش راه شلمچه، پس از استعفا محمود فکری و پایان همکاری استقلال با کادرفنی سابق، گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب سرمربی جدید مطرح شد و چند گزینه هم به میان آمد اما از همان ابتدا هم با توجه به شرایط فرهاد مجیدی و در اختیار نداشتن تیمی، شانس مجیدی نسبت به دیگر گزینه‌ها از جمله امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام بیشتر بود؛ در فاصله سه روز تا دیدار با فولاد، هنوز تصمیم نهایی برای انتخاب کادرفنی جدید انجام نشده است.

 

اما شب گذشته اجماع مدیران استقلال برای انتخاب فرهاد مجیدی انجام شد و بنابرشنیده ها با آرایی بیشتر نسبت به رقبایی مثل الهامی و منصوریان  در هیئت مدیره اورد. با وجود حضور ساکت الهامی در باشگاه استقلال که هنوز علت آن مشخص نیست، به نظر می‌رسد در انتخاب مدیران استقلال تغییری وجود نیاید و فرهاد مجیدی نیز در ادامه لیگ بیستم، برای سومین‌بار تجربه سرمربیگری استقلال را به دست آورد؛ آن‌هم در شرایطی که آبی‌ها 6 امتیاز با صدر جدول فاصله دارند و مجیدی ماموریت ویژه‌ای خواهد داشت تا بتواند تیم کم‌تغییر فصل گذشته را دوباره بسازد و پیش برود.

 

به گزارش ورزش3، با توجه به حضور سه تن از اعضای هیات‌مدیره و همچنین مدیرعامل استقلال در محل ساختمان باشگاه استقلال، به نظر می‌رسد مجیدی به باشگاه بیاید و بعید نیست که تمرین امروز آبی‌ها با حضور و معارفه سرمربی جدید انجام شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار