فینال جام حذفی با رنگ دربی

با برتری تیم فوتبال پرسپولیس برابر هوادار، دربی شماره ۱۰۱ این بار در قالب فینال جام حذفی برگزار می‌شود و شاگردان گل‌محمدی باید به مصاف استقلال بروند.

به گزارش راه شلمچه، دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی بین تیم‌های هوادار و پرسپولیس از ساعت 18:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین آغاز شد و با نتیجه 3 بر یک پرسپولیس خاتمه یافت.

گئورگی گولسیانی دقیقه 4 از روی نقطه پنالتی، وحید امیری در دقیقه 9 و عیسی آل‌کثیر در دقیقه 72، گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند. بابک مرادی هم در دقیقه 60 از روی نقطه پنالتی تنها گل هوادار را زد. ضمن اینکه بیرانوند در نیمه اول ضربه پنالتی مسعود شجاعی را دفع کرد.

بدین ترتیب پرسپولیس برای دهمین‌ بار به فینال جام حذفی صعود کرد تا ساعت 18:30 چهارشنبه 10 خرداد در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال به میدان برود. استقلال روز گذشته با شکست 4 بر صفر نساجی توانسته بود به عنوان نخستین تیم به فینال جام حذفی صعود کند.

پرسپولیس و استقلال پیش از این یک بار در سال 1378 در فینال جام حذفی برابر هم قرار گرفتند که سرخپوشان با نتیجه 2 بر یک به برتری رسیده بودند.


  تیم فوتبال پرسپولیس امروز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در حالی به مصاف هوادار رفت که 8 بازیکن یک اخطاره داشت.

با این همه هیچکدام از بازیکنان پرسپولیس در این بازی کارت زرد نگرفتند تا این تیم بدون محروم در دربی 101 و در فینال جام حذفی به مصاف استقلال برود.

  

این در حالی است که مهدی مهدی‌پور بازیکن استقلال به دلیل 2 کارته شدن در فینال جام حذفی غایب خواهد بود تا تنها بازیکن محروم در این بازی حساس باشد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار