چه کسانی برای ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور رفتند +حاشیه‌ها

دومین روز نام‌نویسی از متقاضیان حضور در رقابت‌های انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، صبح امروز در محل ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

به گزارش راه شلمچه، دومین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح در ستاد انتخابات کشور واقع در وزارت کشور آغاز شد. 

«رستم قاسمی» با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

قاسمی پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه امروز حال اقتصاد خوب نیست و بخش زیادی از مردم به زیر خط فقر کوچ کرده‌اند، گفت: دیگر وقت شعارهای می‌شود و باید بشود گذشته است.

قاسمی گفت: سیاست‌زدگی، غده سرطانی قوه مجریه شده است چراکه به دلیل سیاست‌زدگی، آمایش اقتصادی کشور با انتصابات سیاسی شرایطی را ایجاد کرده است که مردم نگران هستند و سفره مردم کوچک‌تر شده است.

«محمد عباسی» با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

عباسی پس از ثبت‌نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در نشستی خبری اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی، ملت ما می‌تواند ببیند افرادی مانند من که یک روستایی ساده هستم، می‌تواند مدارج علمی و اجرایی را در سطوح عالی طی کند.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات موجود در جامعه گفت: مشکلات به وجود آمده در حوزه معیشت موجب شد تا وارد عرصه و برای خدمت‌رسانی به مردم داوطلب شوم.

وزیر سابق ورزش و جوانان ادامه داد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار زیادی دارد و ملت ما همیشه به این آرمان‌ها و دستاوردها وفادار بوده که حضور پرشور در راهپیمایی‌ها و انتخابات متعدد، نشان‌دهنده این وفاداری است.

 بهروز وثوقی‌راد متولد ۵۹ لیدر فوتبال و متخصص آرایشگری با شعار روزی ایران بهتر خواهد شد، برای ثبت‌نام وارد وزارت کشور شد.

گفتنی است، ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات، از ۲۱ اردیبهشت به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.


محمود احمدی نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ثبت نام کرد.

جمعی از هواداران احمدی‌نژاد هنگام ثبت‌نام وی، مقابل ستاد انتخابات کشور حضور یافته بودند.

احمدی نژاد در سالن کنفرانس خبری ستاد انتخابات وزارت کشور:

در صورت عدم تایید صلاحیت، در انتخابات شرکت نمی‌کنم، به کسی رای نخواهم داد و از هیچ نامزدی هم حمایت نخواهم کرد

در سال ۹۲ و ۹۶ با ما بر خورد حذفی کردند. در انتخابات مشارکت کردم اما رای سفید انداختم.

ویدئوی بالا رفتن احمدی‌نژاد از نرده‌های‌ وزارت کشور برای پاسخ به ابراز احساسات هوادارانش مورد توجه کاربران قرار گرفته است. 



 

«صادق خلیلیان» وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. 

«سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. 

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار