محمدیاری گزینه استانداری گیلان

بهمن محمدیاری نماینده ادوار مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس به نظر می‌آید یکی از گزینه‌های جدی استانداری گیلان باشد چرا که سوابق او نشان می‌دهد وی می‌تواند یکی از استانداران موفق و کارآمد گیلانی‌ها باشد.

به گزارش راه شلمچه، با روی کار آمدن دولت آیت‌الله رئیسی پس از انتخاب وزرای پیشنهادی از سوی مجلس شورای اسلامی، مهمترین بحث‌های داغ و مهم، انتخاب استانداران است که این روزها گزینه‌های زیادی را برای گمانه‌زنی نام می‌برند و یا پیشنهاد می‌دهند و مجمع نمایندگان استان‌ها هم بیشترین فعالیت را در این امور دارند تا بهترین گزینه و یا بهتر بگوییم نزدیک‌ترین گزینه به آنها را وزارت کشور معرفی کند.

مجمع نمایندگان هر استانی برای انتخاب استاندار خود سعی می‌کنند تا استاندار بومی انتخاب شود و بعضی وقت‌ها به دلیل اختلاف نظر در بین مجمع نمایندگان و یا به هر دلیل دیگری بعضی از استان‌ها، استانداران غیر بومی معرفی  می‌شوند.

استان گیلان یکی از استان‌هایی که سابقه استاندار غیر بومی را تجربه کرده اما به نظر می‌آید اینبار استاندار بومی گزینه جدی این استان شمالی خواهد بود.

بهمن محمدیاری که نماینده سه دوره مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در دوره‌های پنجم، هفتم و هشتم در مجلس شورای اسلامی بود به نظر می‌آید یکی از گزینه‌های جدی استانداری گیلان باشد چرا که سوابق او نشان می‌دهد او یکی از استانداران موفق و کارآمد گیلانی‌ها باشد.

محمدیاری سال 1341 در شهر ماسال به دنیا آمد و به غیر دوران نمایندگی مجلس، عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران(NITC)، مشاور وزیر، بیمه البرز، اتحادیه مرغدارن گوشتی ایران و فعالیت هایی درگمرک ایران را تجربه نموده است. وی همچنین  درسال های اخیر به‌عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت قطارهای مسافری رجاء مشغول به کار بوده است.

بهمن محمدیاری شاید در حال حاضر یکی از مهره‌های کارآمدی برای سکان استانداری باشد که در صورت اجماع مجمع نمایندگان گیلان و انتخاب وی به عنوان استاندار گیلان یکی از استانداران موفق لقب بگیرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0