مخالفت "عبدالحسین روح الامینی" با واگذاری پرسپولیس به تامین اجتماعی

نماینده تهران، ضمن هشدار درباره پیامدهای جدی انتقال تیم‌ پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی، تاکید کرد: از تمامی ظرفیتهای مجلس برای جلوگیری از این واگذاری استفاده خواهیم کرد.

"عبدالحسین روح الامینی"، نماینده مردم‌ تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات در مورد مصوبه هیات دولت و شایعات واگذاری تیم فوتبال پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی، گفت: این مصوبه دولت خلاف قانون است زیرا تامین اجتماعی متعلق به ۴۷ میلیون بیمه شده است و چنین اقدامی به هیچ وجه امکان پذیر نیست و مشخص نیست هدف از این واگذاری  به سازمان تامین اجتماعی چیست؟

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم مردمی و پرطرفدار است و باید دقت لازم در این واگذاری ها انجام شود و معتقدم این تیم باید به مردم واگذار شود.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم افزود: سازمان تامین اجتماعی با مشکلات زیادی مواجه است و دولت هم بدهی سنگینی به سازمان دارد که ضروری است دولت دارایی های مطلوب با بازده بالا به سازمان ارائه کند نه تیم  فوتبال با کلی بدهی و البته هزینه‌های سنگین تر که فقط باید از جیب بیمه شده و بازنشستگان خارج شود.

روح الامینی یادآور شد: هر چند دولت طی این دو سال منابع خوبی را به سازمان اختصاص داده و کمک مناسبی کرده اما هنوز بدهی سنگینی به سازمان دارد که البته این بدهی مربوط به همه دولت هاست.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه در مجلس از تمامی ظرفیت‌های لازم از جمله اصل ۹۰ و دیوان محاسبات برای جلوگیری از واگذاری پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی استفاده خواهیم کرد، گفت: از قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور هم درخواست ورود جدی به این این موضوع را داریم.

روح الامینی ادامه داد: هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی که منصوب وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و دولت است و همچنین مدیرعامل سازمان و ذی نفعان کلیدی صندوق که بازنشسته ها و نمایندگان اتحادیه های کارگری هستند به شدت مخالف واگذاری پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی هستند و اصرار وزارت کار و دولت برای این واگذاری نادرست که به طور قطع به زیان پرسپولیس و تامین اجتماعی است جای سوال فراوان دارد البته ممکن است دست هایی در کار باشد تا بخواهند از این مساله بحران جدیدی در کشور ایجاد کنند و بدون شک اجبار به دریافت حتی یک سهم به تامین اجتماعی از هر طریق، خیانت و خلاف مشی دولت و نیت خالصانه آیت الله رئیسی برای خدمت به مردم است که لازم است به فوریت در این موضوع تجدید نظر شود.

منبع:ایکانا

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار