عضو هیئت رئیسه مجلس:

هیچ تهدیدی نمی‌تواند مانع فعالیت‌ غنی‌سازی 20 درصدی هسته‌ای ایران شود

کریمی‌فیروزجایی گفت: دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور بر مبنای نیاز داخلی به عملیات غنی سازی روی آورده‌اند و تهدیدات خارجی هرگز نمی‌تواند روند فعالیت‌های هسته‌ای ما را متوقف کند.

به گزارش راه شلمچه، علی کریمی‌فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به خودکفایی کامل در زمینه انرژی هسته‌ای گفت: اکنون در هیچ سطحی در زمینه انرژی هسته ای به خارج وابسته نیستیم و فناوری انرژی صلح آمیز هسته‌ای تحت کنترل کامل متخصصان ایرانی قرار دارد.

 وی اوج گیری فعالیت‌های هسته‌ای کشور در راستای مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی بیان کرد و گفت: دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور بر مبنای نیاز داخلی به عملیات غنی سازی روی آورده‌اند و تهدیدات خارجی هرگز نمی‌تواند روند فعالیت‌های هسته‌ای ما را متوقف کند.

 نماینده مردم بابل در مجلس افزود: بر اساس مصوبه و اقدام راهبردی مجلس تداوم انفعال و وادادگی در صنعت هسته‌ای که مهمترین پشتوانه امنیت ملی است را جلوگیری می کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر پایبندی کشورمان به مقررات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: براساس مقررات این آژانس، جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای عضو، از حق طبیعی برای فعالیت صلح آمیز در صنعت هسته‌ای برخوردارند.

 

کریمی‌فیروزجایی با اشاره به صلح آمیز بودن تلاش متخصصان داخلی برای افزایش فعالیت‌های هسته‌ای کشور تأکید کرد: با تدوام فعالیت‌های متخصصان در صنعت هسته‌ای، زنجیره خودکفایی کشور در این صنعت تکمیل خواهد شد.


 دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان با تاکید بر عدم گرایش کشورمان در زمینه دسترسی به سلاح های مخرب گفت: با توجه به فتوای رهبر فرزانه انقلاب، جمهوری اسلامی ایران هیچگونه فعالیتی در زمینه  دست‌یابی به بمب اتمی نداشته و نخواهد داشت.


 وی آغاز فعالیت برای دست‌یابی به غنی سازی ۲۰ درصدی در صنعت هسته‌ای را نوید بخش شکوفایی این صنعت دانست و افزود: آینده صنعت هسته‌ای کشورمان با توجه به وجود جوانان باانگیزه و متخصص در این صنعت بسیار امیدبخش است.


 نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت نقش آفرینی سازمان انرژی اتمی در فرآیند توسعه صنعت هسته‌ای گفت: این سازمان باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که در هیچ سطحی از فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای روند کار با اخلال و توقف مواجه نشود.


 عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: غنی سازی ۲۰ درصدی در صنعت هسته ای از حقوق طبیعی کشورمان در تمامی ابعاد بین‌المللی صیانت خواهد کرد.

وی با اشاره به ارتباط اجرای مصوبه مجلس با برجام گفت: تاکنون تمام تدابیر و اقدامات کشورمان در چارچوب تعهدات برجامی بوده و مصوبه اقدام راهبردی مجلس نیز نقض برجام نیست.


 کریمی فیروزجایی با تاکید بر ضرورت پیشتازی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تحقق اهداف محوری انقلاب نیازمند عزم واراده قاطع نیروهای انقلابی و دلبسته به ارزش های اسلامی است.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار