هشدار عضو هیئت‌رئیسه مجلس به ماجراجویی رژیم صهیونیستی

  کریمی‌فیروزجایی در مورد عواقب هرگونه ماجراجویی احتمالی کشورهای اروپایی و رژیم صهیونسیتی به سرکردگی آمریکا علیه کشورمان هشدار داد.      

به گزارش راه شلمچه، علی‌کریمی‌فیروزجایی با اشاره به دور جدید همگرایی برخی کشورهای اروپایی و رژیم صهیونسیتی با محوریت آمریکا علیه کشورمان گفت: سناریوی طراحی شده علیه کشورمان به بهانه دخالت در ناآرامی‌های منطقه‌ای، خطرناک، نخ نما شده و محکوم به شکست است.

 

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تأکید بر پایبندی همیشگی کشورمان به معاهدات بین المللی افزود: ادعای دخالت کشورمان در ناآرامی‌های منطقه ای در حالی مطرح می‌شود که هیچ گونه سند و مدرکی برای آن ارائه نمی‌شود.

 

وى ادعاهای مطرح شده اخیر محافل غربی علیه کشورمان را ساختگی و هدایت شده دانست و افزود: طرح اینگونه ادعاها بیانگر فقدان ادله دیپلماتیک در مواجهه با سیاستهای منطقی و با ثبات جمهوری اسلامی ایران در مناسبات بین‌المللی است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: محور آمریکایی، انگلیسی و صهیونسیتی در تبانی آشکار با طرح ادعاهای دروغین علیه کشورمان درصدد تاثیر گذاری بر مذاکرات برجامی وین برای اعمال فشار دیپلماتیک بر ایران است.

کریمی فیروزجایی با هشدار در مورد عواقب خطرناک تهدیدات نظامی علیه کشورمان خاطر نشان کرد: در صورت عملی شدن تهدیدات نظامی علیه کشورمان نیروهای مسلح همیشه هوشیار ایران پاسخ کوبنده و پشیمان کننده‌ای به متجاوزان خواهد داد.


نماینده مجلس یازدهم ادامه داد: نیروهای مسلح کشورمان برای پاسخ به تجاوزات احتمالی دشمنان در بالاترین سطح آمادگی بسر می برند.


عضو هیئت رئیسه مجلس با تأکید بر قاطعیت مثال زدنی کشورمان در عرصه نظامی گفت: دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر دفاع تمام عیار از منافع حق طلبانه و بازدارندگی در برابر هرگونه تعدی و تجاوز دشمنان است.

وی با اشاره به آغاز بکار دولت سیزدهم تصریح کرد: دولت جدید در همگرایی با مجلس یازدهم برای تامین مصالح پایدار کشور بویژه در عرصه سیاسی و دفاعی عزم قاطع دارد.


کریمی‌فیروزجایی به خبرنگار خانه ملت با اشاره به حضور مقامات ۸۲ کشور در آیین تحلیف رییس جمهور جدید کشور مان گفت: حضور پرتعداد مقامات سیاسی جهان در تهران بیانگر درک درست از مواضع و سیاستهای ترسیمی و بین المللی جمهوری اسلامی ایران است.


اگر خوشت اومد لایک کن
0