اهدای نشان «سفیر مدرسه‌سازی» به کریمی‌فیروزجایی

بیست‌و‌هفتمین جلسه هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با حضور کریمی‌فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و دبیركل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور برگزار شد

به گزارش راه شلمچه، علی کریمی‌فیروزجایی عضو هیات رئیسه مجلس در این جلسه گفت: جامعه خیرین مدرسه ساز کشور پرچم دار اقدامات نیکوکارانه در کشور است و امروز در حوزه جهاد مدرسه سازی و کمک در حوزه آموزش‌و‌پرورش خدمت می کند.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خیرین مدرسه ساز کشور، گفت: امیدواریم به‌توانیم از ظرفیت‌های قوه مقننه و مجریه برای استمرار و تقویت کار مقدس و شریف مدرسه‌سازی استفاده کنیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام مرحوم محمدرضا حافظی رئیس انجمن خیرین مدرسه‌ساز ایران،  تصریح کرد: ایجاد ردیفی مستقل برای استانداردسازي سيستم هاي گرمايشي و حذف بخاری هاي قطره چكاني از جمله مواردی بود که در مجلس هشتم به آن اهتمام داشتم و شخصا پیگیری كردم.

عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیماری کرونا بهانه‌ای شد تا به نحوه استاندارسازی سيستم هاي بهداشتي مدارس به‌پردازيم ادامه داد: استفاده از ظرفیت های نمایندگان مجلس و دعوت از آنها به عنوان عضو افتخاری مجمع خیرین استان‌ها می‌تواند دغدغه و مشکلات خیرین را منتقل نموده و اذهان نمايندگان را برای مباحث كلان اين حوزه آماده نمايد.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور گفت: قانون برنامه هفتم  در راه است و جامعه خیرین می بایست خط مشي و انتظارات خود از دولت را در اختیار ما قرار دهد تا بتوانیم در تنظیم بودجه سال آینده و برنامه پنج‌ساله هفتم آن را مد نظر قرار دهیم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: شرایط سخت اقتصادی، تحریم هاي ظالمانه و بیماری کرونا جملگي معیشت مردم را دچار مشکل نموده اند.



اشاره می‌شود در پایان این جلسه نشان سفیر‌ مدرسه‌سازی به علی کریمی‌فیروزجایی عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اهدا شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار