مدال طلای رباتیک انتخابی مسابقات جهانی به دانش‌آموز منطقه 16 تهران اهدا شد + تصاویر

امیرمهدی شیلو دانش آموز پایه دوم دبستان از منطقه 16 تهران که توانسته بود رتبه اول کشوری را در ششمین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی دانشگاه تهران کسب کند، توسط مدیر آموزش و پرورش و مدیران منطقه 16 تهران تقدیر شد.

به گزارش راه شلمچه، درششمین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی دانشگاه تهرانRoboticup 2020  ورودی مسابقات جهانی روسیه، امیرمهدی شیلو دانش آموز پایه دوم دبستان از مدرسه دانش بنیان منطقه 16 توانست رتبه اول کشوری در بخش خلاقیت این مسابقات را کسب کند و به همین مناسبت روز سه‌شنبه(23 اردبیهشت 99) مراسم تقدیر و اهدای طلای وی در محل آموزش و پرورش منطقه 16 تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مصطفی پالیزدار مدیر آموزش و پرورش منطقه 16 ضمن تبریک به‌خاطر موفقیت بزرگ امیرمهدی شیلو گفت: پرچم منطقه و حتی پرچم آموزش و پرورش پایتخت تهران در مسابقات روباتیک 2020 جهانی به اهتزاز در آمد و این موفقیت با حمایت‌های خانواده و همچنین دکتر خالقی مدیر مدرسه دانش بنیان نوین که باعث کسب این افتخار بزرگ شدند را تبریک می‌گویم.

عادل خالقی مدیر مدرسه غیر دولتی دانش بنیان نوین گفت: امروز حضور حاج آقا پالیزدار و همه مدیران منطقه در اینجا جای قدردانی دارد و از اینکه مدیر آموزش و پرورش منطقه در بالاترین سطح از این دانش آموز تجلیل می‌کنند قطعا برای امیرمهدی روحیه بزرگی خواهد بود.

خالقی افزود: امیرمهدی شیلو یکی از دانش آموزان خلاق و متفکر مدرسه و دارای ضریب هوشی بالایی دارد و ایشان رتبه اول مهندسی بخش خلاقیت رباتیک کشور را به‌دست آوردند و همچنین توانست به مقدماتی جهانی رباتیک کاپ 2020 روسیه راه یابند و  اصلی‌ترین فرد به عضویت جمهوری اسلامی در آمدند و قرار است در تیرماه امسال مسابقات جهانی در روسیه برگزار شود اما به‌خاطر شیوع ویروس کرونا این مسابقات شاید به تعویق بیافتد.

در ادامه مراسم، لوح تقدیری از طرف مدیر آموزش و پرورش منطقه 16 و تنها مدال طلای استان تهران در دانشگاه تهران را که شیلو کسب کرده بود به وی اهدا شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار