مدعیان لیگ همچنان در تعقیب هم +جدول لیگ

تیم‌های فوتبال سپاهان، استقلال و پرسپولیس با پیروزی مقابل حریفان خود پشت سر هم در تعقیب یگدیگرند.

به گزارش راه شلمچه، روز دوم از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه با چهار دیدار پیگیری شد که نتایج آن به شرح زیر است:

در آخرین دیدار از روز دوم هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه امروز جمعه تیم فوتبال مس رفسنجان میزبان پرسپولیس بود که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. 

در شرایطی که دو تیم بازی را آرام آغاز کرده بودند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق نشده بود، در دقیقه ۲۵ جنجالی‌ترین صحنه بازی رخ داد و مهدی عبدی در حال حرکت به سمت دروازه مس با خطای رامتین سلیمان زاده سرنگون و با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد.

در حالی که عرب براقی ابتدا پشت محوطه جریمه را نشان داد اما پس از مشورت با کمک داور نقطه پنالتی را اعلام کرد. این تصمیم با اعتراض بازیکنان مس همراه شد و برای دقایقی بازی متوقف شد اما در نهایت گئورگی گولسیانی پشت ضربه ایستاد و توپ را به گل تبدیل کرد.



استقلال 2    ذوب آهن 0 

تیم فوتبال استقلال به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. 

در این مسابقه که از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی و با قضاوت رضا مهدوی آغاز شد، مهدی قایدی (۲۰) و کوین یامگا (۶۳ - پنالتی) برای استقلال گلزنی کردند. به این ترتیب استقلال که به علت مشکلات کسب مجوز حرفه‌ای در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، برای ۹۰ دقیقه این اتفاق تلخ را به فراموشی سپرد و با ۴۹ امتیاز بعد از سپاهان جایگاهش را در رده دوم جدول تثبیت کرد.


سپاهان 1   صنعت نفت آبادان 0

سوت شروع این مسابقه از ساعت ۱۹:۱۵ توسط یاسر همرنگ زده شد و سپاهان در همان نیمه نخست توسط رامین رضائیان (۴۰) به گل رسید.

این گل البته جنجال و وقفه زیادی در مسابقه ایجاد کرد و درگیری بازیکنان دو تیم را به دنبال داشت. بازیکنان صنعت نفت اعتقاد داشتند توپ به صورت کامل از خط دروازه عبور نکرده و داور دچار اشتباه شده است.

سپاهانی‌ها با ثبت پانزدهمین برد این فصل خود، ۵۲ امتیازی شد تا همچنان به کار خود در صدر جدول ادامه بدهند. صنعت نفت هم با تحمل پانزدهمین باخت خود، ۱۳ امتیازی باقی ماند تا در رده پانزدهم جدول یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دسته اول پس از نفت مسجد سلیمان باشد.


گل گهر 2    نساجی 1

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز میهمان تیم نساجی مازندران بود که این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۱ به سود گل گهر به پایان رسید. 

بازی دو تیم از ساعت ۱۹:۳۰ با قضاوت امیر ایار در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز شد. گل گهر در نیمه نخست با شوت از راه دور و دیدنی محمدرضا حسینی (۶) به گل برتری رسید. در نیمه دوم محمد خدابنده لو (۸۰) دروازه نساجی را برای دومین بار باز کرد اما مهرداد عبدی (۸۷) از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

 

این نخستین بازی گل گهر پس از جدایی امیر قلعه نویی و حضورش در تیم ملی ایران بود. هدایت گل گهر به سعید الهویی دستیار قلعه نویی سپرده شده است.

 

گل گهر با این برد ۴۳ امتیازی شد تا پس از سپاهان، استقلال و پرسپولیس در رده چهارم قرار بگیرد. نساجی هم با ۲۴ امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.


دیروز پنجشنبه 10 فروردین چهار دیدار برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

                                    مس کرمان                                    1 - 1                                    آلومینیوم اراک     

                                    نفت مسجدسلیمان                                    1 - 5                                    تراکتور       

                                    ملوان                                    1 - 2                                    هوادار            

                                    پیکان                                    0 - 2                                    فولاد                                                                                                           



اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار