مراقب پهبادهای آمریکایی داخلی هم باشیم

حجت‌الاسلام حمید رسایی در حالی که موبایلی را به مخاطبان نشان می‌داد گفت: پهبادهای نظامی آمریکا در هوا جولان می‌دادند و بدن حاج قاسم را زدند و پهبادهای داخلی آمریکا در فضای مجازی و برخی تریبون‌های رسمی جولان می‌دهند و هدفشان خالی کردن دل مردم در برابر تهدیدات امریکاست.

به گزارش راه شلمچه، حجت‌الاسلام حمید رسایی در نشست سیاسی بصیرتی با حضور نمازگزاران مسجد قمربنی هاشم(ع) خیابان دماوند تهران گفت: شخصیت و مواضع مقام معظم رهبری یک خط ثابت دارد و چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب همواره خط ثابت دارد و مثل بعضی‌ها نبودند یک روز استکبارستیز و یک روز هم عاشق آمریکا بودند. یک روز خطبه‌های‌شان علیه آمریکا و یا یک روزی هم در تقویت آمریکا بوده‌است. چرا؟ چون تولی و تبری رهبر انقلاب درست تنظیم شده‌بود. دقیق و به‌جا عمل کرده‌بودند.

کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا یعنی اصول اعتقادی فرهنگ شیعه است و یعنی هر کجا که هستی آنجا کربلاست و امروز هیچ فرقی با عاشورای سال 1400 کربلا ندارد و یعنی باید بگردیم تا حسین زمان‌مان را پیدا کنیم و همچنین بگردیم تا یزد زمان را بشناسیم. اگر حسین زمان را پیدا کردیم باید حمایت کنیم و اگر هم یزید زمان را پیدا کردیم باید برائت کنیم. وقتی با دشمن اعلام برائت کنیم دیگر خودمان را شبیه دشمن نمی‌کنیم و هضم دشمن نمی‌شویم.

انقلاب ما چهل سال گذشت و در انقلابی که جاسوس، اختلاس، دزدی، بی تدبیری، بی‌عرضگی و خائن دارد همه انقلاب این‌ها نیست و اگر بود که چهل سال دوام نمی‌آورد و معلوم است بسیار آدم‌های سالم در آن است و اصل آن ولایت و رهبری است که سکاندار این انقلاب است که ده سال اولش را حضرت امام خمینی(ره) رهبری کردند و سی سال بعد از آن را مقام معظم رهبری هدایت می‌کنند و سوال اینجاست که آیا دوستان حضرت امام(ره) دوستان مقام معظم رهبری هم هستند؟ هم دوستان امام(ره) دوستان مقام معظم رهبری هستند و هم دشمنان امام دشمن مقام معظم رهبری هستند. این یعنی اینکه رهبری سکان انقلاب را درست در دست گرفتند. در این سی سال که پشت سر رهبری بودین نه منحرف شدیم و نه به چاله افتادیم و بازهم باید به او اطمینان کنیم حتی اگر در در جایی موضع می‌گیرند که در ظاهر ما نمی‌پسندیم اما در این سی سال ضرر نکردیم. 

شاید بگویند آیا سران فتنه که زمانی با امام بودند با مقام معظم رهبری هم بودند؟ در جواب باید گفت آیا دشمنان امام هم با این‌ها دشمنی ‌می‌کنند؟ آیا بی‌بی‌سی و صدای آمریکا و رسانه‌های معاند هم با اینها مخالفند؟ آیا با آنها اعلام برائت کرده‌بودند؟ ما می‌بینیم دشمنان خونی حضرت امام هم برای‌این‌ها کف می‌زدند! پس اینها که همان دشمن هسند و دشمن که عوض نشده‌است و معلوم می‌شود اینها عوض شدند. 

این‌روزها سالگرد درگذشت مرحوم هاشمی رفسنجانی است و عده‌ای آمدند عکس حاج قاسم را کنار عکس هاشمی رفسجانی گذاشتند که کار بسیار خوبی کردند چون یادمان آمده که هاشمی می‌گفت دنیای فردا، دنیای گفتمان است نه موشک‌ها و اتفاقا همین موشک حاج قاسم را شهید کرد.

پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، پهبادهای داخلی هم شروع به‌کار کردند. پهبادهای امریکایی بدن حاج قاسم را زدند و پهبادهای امریکایی در داخل بیانیه دادند که بلافاصله دل مردم را خالی کردند و نگویید انتقام انتقام و می‌خواهید کشور را به جنگ ببرید؟ و پهبادهای داخلی ذهن مردم را نشانه گرفته بودند که اگر جواب آمریکا را بدهید جنگ می‌شود!
همه دیدند وقتی آمریکا را با موشک سپاه زدیم آمریکا سرجایش نشست و اتفاقا اگر نمی‌زدیم جنگ می‌شد.




اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار