مس رفسنجان شگفتی ساز آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر

مس رفسنجان پس از گل ثانیه‌های ابتدایی مغانلو یک کامبک فوق العاده زد و سپاهان را با دست خالی راهی اصفهان کرد تا اختلافش با بالای جدول کمتر شود.

به گزارش راه شلمچه، مس رفسنجان در شرایطی که دومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند شگفتی لیگ بوده و با 23 امتیاز در رده پنجم جدول است و کار را برای هر حریفی در بازی‌ها سخت و پیچیده می‌کند.

بازی مس رفسنجان و سپاهان طوفانی آغاز شد و درست پس از سوت شروع بازی توسط داور توپ‌گیری سپاهانی‌ها و اشتباه حسن جعفری سبب شد شهریار مغانلو در ثانیه ۱۳ دروازه میزبان را باز کند و نارنجی‌پوشان را در شوک فرو ببرد. مسی‌ها پس از دریافت گل خیلی زود به بازی برگشتند و توانستند بر بازی مسلط شوند. پاس بلند فائزالرشیدی در دقیقه ۱۹ منشا را در موقعیت گلزنی قرارداد و ولسیانی نیز نتوانست توپ را دور کند تا بازی به تساوی کشیده شود. هفده دقیقه بعد کامبک مس کامل شد؛ داور پس از سرنگون شدن نصیری در محوطه سپاهان نقطه پنالتی را نشان داد و گادوین منشا مثل همیشه پشت این ضربه ایستاد و تیمش را از سپاهان پیش انداخت. در ادامه نیمه نیز زردپوشان تلاش زیادی کردند که بازنده راهی رختکن نشوند اما توپ‌های آنها به گل تبدیل نشد. 

 

*دقایق حساس:

دقیقه ۱۹: فرصت مناسب برای مس رفسنجان که ضربه آذرباد در چارچوب قرار نگرفت.

دقیقه ۲۸: فرصت عالی برای مس روی پاس در عرض منشا برای ترکمان به دست آمد که شوت بغل‌پای محکم او نفسگیر به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: خطا روی مجید نصیری در محوطه جریمه سپاهان اتفاق افتاد و پیام حیدری به سود مس اعلام‌پنالتی کرد.

دقیقه ۴۴: فرصت بسیار خوب برای سپاهان به دست آمد و ضربه محمدرضاحسینی پس از به هم ریختن دفاع مس با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۲+۴۵: ارسال خوب شهباززاده با ضربه سر مغانلو همراه شد که این توپ نیز در چارچوب نبود تا سپاهان بازنده به رختکت رود.

دقیقه ۵۳: ارسال خطرناک محمدرضا حسینی در دهانه دروازه که احمدزاده نتوانست ردی این توپ اثر بگذارد.

دقیق 54: دو فرصت عالی گلزنی برای مجیدعلیاری و مس به وجود آمد که اولین موقعیت را نت دفع کرد و در یک رفت برگشت ضربه علیاری برای بار دوم راهی به دروازه سپاهان نیافت‌.

دقیقه ۸۷: فرصت برای مس روی یک ضدحمله که شوت فراز امامعلی در چارچوب نبود.


*حواشی:

*مس که بازی قبلی خود را به دلیل بارش برف در سیرجان برگزار کرده بود به سرچشمه برگشته ولی چمن ورزشگاه وضعیت خیلی مطلوبی ندارد.

*حسن جعفری با پاس رو به عقب خطرناکش باعث گلزنی شهریار مغانلو شد و با ناراحتی و عصبانیت دقایق ابتدایی را سپری کرد.

*غیبت امیدنورافکن و سروش رفیعی به دلیل چهار‌کارته بودن، یاسین سلمانی به دلیل مصدومیت و محمدرضا خلعتبری به خاطر سرماخوردگی سبب شده بود طلایی‌پوشان چهار غایب سرشناس مقابل مس داشته باشند.

*گادوین منشا موفق شد نهمین گل فصلش را به سپاهان اصفهان بزند.

*نگاه دقیقی و ضربه بلند فائزالرشیدی از محوطه جریمه برای منشا سبب شد این گلر عمانی که در لیست برانکو نیز قرار گرفته پاس گل دهد‌.

* محمد ربیعی و علیرضا مرزبان از نیمکت دو تیم پیش از پایان نیمه اول کارت زرد گرفتند.


منبع؛ وزش3

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار