هفته هفتم لیگ برتر ایران؛

پرسپولیس با برد و استقلال با تساوی به دربی رفتند +جدول لیگ

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز(دوشنبه) با پنج دیدار انجام شد و در مهمترین آن پرسپولیس و سپاهان با کسب سه امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار گرفتند.

به گزارش راه شلمچه، در آخرین دیدار امشب تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی قرار بود از ساعت 18 به مصاف نفت مسجدسلیمان برود که به دلیل درخواست یک میلیارد تومانی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی از پرسپولیس و سازمان لیگ فوتبال مسابقه با تاخیر نیم ساعته و از ساعت 18:30 آغاز شد. اختلاف بین شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و سازمان لیگ فوتبال باعث شد که حاشیه‌ها زودتر از شروع مسابقه آغاز شوند!

  

تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دربی پایتخت با شکست دادن نفت مسجدسلیمان 14 امتیازی شد و توانست با سه پله صعود به رده دوم جدول لیگ صعود کند و پشت سر سپاهان 16 امتیازی و بالاتر از گل‌گهر و استقلال 13 امتیازی قرار بگیرد. به این ترتیب سرخپوشان با روحیه‌ بهتر قدم به دربی خواهند گذاشت و شنبه آینده مقابل استقلال بازی می‌کنند.

گل پرسپولیس را مهدی عبدی در دقیقه ۵۰ مهدی دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کرد.


چهارمین تساوی متوالی فرهاد مجیدی

تیم فوتبال استقلال در هفتمین دیدار خود در مسابقات لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان متوقف شد تا تیم فرهاد مجیدی در چهارمین بازی متوالی به تساوی برسد و ۸ امتیاز پیاپی از دست بدهد. 

در این بازی که از ساعت ۱۶ در ورزشگاه تختی آبادان شروع شد، مهدی حنفی (۸) برای صنعت نفت و امیرحسین حسین زاده (۳۹) برای استقلال گلزنی کردند تا آبی پوشان پایتخت از کسب یک پیروزی دیگر بازبمانند.

محمدرضا اکبریان قضاوت این بازی را بر عهده داشت. بازیکنان و مربیان استقلال در دو صحنه اعتقاد به خطای پنالتی داشتند ولی اکبریان چنین نظری نداشت. این موضوع اعتراض استقلالی‌ها را در پی داشت. اکبریان در این بازی به محمد بختیاری از صنعت نفت کارت زرد نشان داد.


مغانلو صدر جدول را زرد نگه داشت 

موتور گلزنی مهاجم سپاهان برای محرم نویدکیا روشن شد تا این تیم فارغ از سایر نتایج هفته هفتم لیگ برتر در صدر جدول باقی بماند.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و نساجی مازندران از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد.

   

این بازی در حالی با پیروزی دو بر صفر میزبان به پایان رسید که شهریار مغانلو توانست هر دو گل تیمش را در دقایق ۳۰ و ۵۷ به ثمر برساند.


نتایج دیگر بازی‌های امروز؛

پیکان 0    گل گهرسیرجان 1

مس رفسنجان  1     هوادار  0  

                             

تیمبازی‌هابردمساویباختتفاضل گلامتیاز
۱سپاهان۷۵۱۱۹۱۶
۲پرسپولیس۷۴۲۱۴۱۴
۳گل گهرسیرجان۷۳۴۰۵۱۳
۴استقلال۷۳۴۰۴۱۳
۵آلومینیوم اراک۶۳۳۰۵۱۲
۶پیکان۷۳۲۲۲۱۱
۷مس رفسنجان۷۳۲۲۲۱۱
۸فولاد۶۳۱۲۱۰
۹ذوب آهن۶۳۰۳۹
۱۰تراکتور۶۲۱۳۷
۱۱فجر سپاسی۶۲۱۳۷
۱۲نساجی مازندران۷۱۳۳۶
۱۳صنعت نفت آبادان۷۱۲۴۵
۱۴نفت‌ مسجدسلیمان۷۱۲۴۵
۱۵هوادار۷۱۱۵۴
۱۶پدیده مشهد۶۰۱۵۱

0

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار