بوربور:

مسئولان شهرداری حتی واقف به حوزه قیمت گذاری نیستند


دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: عدم‌نظارت دقیق مدیران شهری، موجب افزایش قیمت محصولات کشاورزی در میادین شهرداری ها شده است.



به گزارش راه شلمچه، نهصد و بیست و سومین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، با حضور دبیرکل و اعضای جمعیت به صورت حضوری و مجازی برای استان ها  برگزار شد.

در ابتدای این جلسه  "حبیب الله بوربور"، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش ایمان و امید در زندگی مردم گفت: تجلی دو موهبت الهی را به صراحت در جریان انتخابات مجمع خیرین استان همدان از نزدیک مشاهده نمودم و شرکت کنندگان در کار خیر و حضور در این مجمع و انتخابات حضور پر شوری داشتند.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی  افزود: با وجود تمام مشکلات داخلی و بی تدبیری و بی برنامگی ها،  در گذشته امام و در حال حاضر رهبری مسیر درست را به جامعه نشان می دهند و این را لطف بزرگ خداوند می دانیم .

بور بور با اشاره به بعضی از روسای جمهوری بعد از انقلاب اسلامی اظهار نمود: بعضی بر عکس تدابیر اعلام شده عمل می نمودند.
حتی در دولت قبل همه چیز را به برجام ربط داده و تصور می کردند مردم را می توان فریب داد.
بوربور ادامه داد: مسئولین اجرایی متاسفانه در تحقق برنامه های پنج ساله نظام اقدام لازم را ننمودند.بعضی از دولت ها  بر این اعتقاد بودند که ما مثل کشور ٱلمان باید به دنبال گفت و گو باشیم  هیچ نیازی به موشک نداریم .

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص قدرتمندی ایران اسلامی اعلام کرد: این قدرت موجب محبوبیت فراوان به ویژه در بین کشورهای همسایه شده است.قدرت های بزرگ در خصوص کشورهای همسایه ما می خواهند تصمیمی بگیرند نظر ما را جویا می شوند. موفقیت ما در حوزه سیاست های خارجه مرهون هدایت های بی نظیر رهبری می باشد.

وی در خصوص نقش ولایت فقیه در جامعه بیان داشت : همان طور که امام راحل فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا اسیبی نبینید.

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص مسائل داخلی اظهار داشت : انتظار می رفت حرکات موثر و مثبت بیشتری از دولت در این دو سال برای مردم در حوزه اقتصادی بوجود بیاید . در شهرداریها  نظارت بسیار کمی وجود دارد تا جایی که محصولات کشاورزی در میادین شهرداری تا دو برابر قیمت مسیر عبور بین شهری عرضه می شود. حتی مسئولان شهرداری واقف به حوزه قیمت گذاری نیستند. یقینا موفقیت برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اتی بستگی به عملکرد قوای سه گانه خواهد داشت .

در پایان بوربور با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی به ویژه در حوزه انتخاباتی تهران بیان کرد: برای اولین بار در تهران قرار است انتخابات  جریانی و حزبی برگزار شود و به صورت نسبی طرفداران هر جریان نمایندگان خود را از حوزه انتخابی تهران وارد مجلس  نمایند. البته دیگر توجهی به برنامه ها نخواهد شد ولی موجب پرشوری انتخابات می گردد.

در این جلسه ادامه بحث اقتصادی و راهکار اجرایی سند تحول بنیادین اموزش و پرورش مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.
لازم به ذکر است ,موضوع بحث اقتصادی دکتر شقاقی استاد دانشگاه و صاحب نظر در خصوص مسائل اقتصادی به طور جداگانه به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار