ملت‌ها به عنوان یک مجاهد فی سبیل‌الله به سردار سلیمانی افتخار می‌کنند

دبیرکل حزب آبادگران جوان ایران گفت: سردار سلیمانی دیپلمات نبود، اما تمام دیپلمات‌های مربوطه در این حرکت تحت امر و عاشقانه با او هماهنگ بودند.

به گزارش راه شلمچه، حسن بیادی دبیرکل حزب آبادگران جوان ایران در سالگرد شهادت این سردار رشید اسلام اظهار کرد: شهید سلیمانی به‌عنوان یک انسان خدا دوست و خدا محور به یک چهره درخشان ملی و جهانی تبدیل شده بود. او اسلام و سنت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام را باور داشت و در یک کلام مصداق بارز کلام حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام بود که فرمودند کونُوا لَنا زَیْناً وَ لا تَکونُوا عَلَیْنا شَیْناً؛ این شهید بزرگوار زینت ملل مسلمان هستند و ملت‌ها به عنوان یک مجاهد فی سبیل‌الله به او افتخار می‌کنند و در بین کشور‌ها و ملت‌های آزادی‌خواه، مایه فخر و مباهات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی با افتخارآفرینی در دوران دفاع مقدس در سمت‌های مختلف از جمله فرماندهی سپاه قدس و رشادت در دفاع از مظلومین در سوریه، عراق و یمن و مقابله با اقدامات تروریستی داعش و دیگر گروه‌های تکفیری و خنثی کردن نقشه‌های آن‌ها و پشتیبانان آنان در منطقه به چهره‌ای بین‌المللی و نماد مقاومت تبدیل شد؛ بنابراین ایشان در آن دوران بحرانی و حادثه‌های ناشی از وحشی‌گری‌های تروریست‌های خونخوار و مبارزه با آنان مجبور بود به صورت یک حرکت فراملی اقدام کند.

دبیرکل حزب آبادگران جوان ایران تصریح کرد: سردار سلیمانی دیپلمات نبود، اما تمام دیپلمات‌های مربوطه در این حرکت تحت امر و عاشقانه با او هماهنگ بودند، البته نه فقط دیپلمات‌ها بلکه وزرا و روسای جمهور کشور‌های درگیر هم دوستدار و یاری رسان ایشان بودند.

بیادی در ارتباط با پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی و دوستان عزیزشان نقشه‌های شوم ابرقدرت‌ها را پیشاپیش تحلیل و دست آنان را رو می‌کردند و آمریکا و رژیم صهیونیستی به طور عجیبی در جهان مفتضح و تحقیر شده بودند به همین دلیل ائتلاف استکبار جهانی با همکاری نفوذی‌های داخلی و منافقین نقشه شومشان بر ترور ناجوانمردانه ایشان و یارانش از جمله شهید ابومهدی المهندس را اجرا کردند و آزادمردان دنیا را عزادار کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی اظهار کرد: شایسته است مسئولین ذیربط بدون مسامحه به دنبال تقاص خون این مظلومان باشند و مراتب را به طور جدی و شفاف از طریق مجامع بین‌المللی پیگری و گزارش آن را به سمع و نظر مردم برسانند. یادمان نرود شهید قاسم سلیمانی فقط متعلق به خانواده نبودند بلکه متعلق به همه مردم ایران و مجاهدین فی سبیل الله بودند و کوتاهی و سستی در این زمینه مستوجب عذاب الهی است.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار