عضو شورای شهر ساری مطرح کرد:

مهندسی راهکارهای سودآوری واحدهای تولیدی، نقطه اتکای سازمان عمران

عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه هدف مجموعه شورا کمک به افزایش سطح توانمندی سازمان عمران است، گفت: تلاش های این مجموعه در عمران و آبادانی شهر ساری محسوس و اثرات بسیاری را در جلب رضایت شهروندان از شهرداری داشته است.

به گزارش ارسالی روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری به راه شلمچه، جلسه هیئت مدیره این سازمان با حضور سبحان بخشی عضو شورای شهر، لطف ا... کریمی معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری، یاسر رستمیان عضو هیئت مدیره، مرتضی بربسته رئیس، سید عباس راد معاون اداری و مالی و مرتضی زلیکانی سرپرست معاونت فنی سازمان عمران در حالی برگزار شد که حمایت قاطع از طرح های بزرگ عمرانی مورد تاکید قرار گرفت.


هدف مجموعه شورا کمک به افزایش سطح توانمندی سازمان عمران است

عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه هدف مجموعه شورا کمک به افزایش سطح توانمندی سازمان عمران است، گفت: تلاش های این مجموعه در عمران و آبادانی شهر ساری محسوس و اثرات بسیاری را در جلب رضایت شهروندان از شهرداری داشته است.


سبحان بخشی با بیان اینکه احیاء ماشین آلات و مهندسی راهکارهای سودآوری واحدهای تولیدی، نقطه اتکای سازمان عمران در افزایش خدمات رسانی به مردم خواهد بود، تصریح کرد: روند مطلوب پالایش نیروها و بکارگیری آن ها براساس تخصص و کارآمدی، اقدامی مدّبرانه در بهینه سازی عملکرد این سازمان است.


به دنبال ساز وکار حقوقی و قانونی مناسب در تسریع روند انجام پروژه پل تا پل هستیم

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری ساری با اشاره به طرح های بزرگ اجرایی این نهاد، اظهار داشت: به دنبال ساز وکار حقوقی و قانونی مناسب در تسریع روند انجام پروژه پل تا پل هستیم و در این مسیر حمایت لازم از سازمان عمران در دستور کار قرار دارد.


لطف ا... کریمی افزود: پروژه های اجرایی سازمان عمران در مناطق سه گانه شهری بر اساس نیازهای شهروندان تعریف می شود که بحمدا... توانسته رضایمندی اجتماعی به همراه داشته باشد.



فروش خدمات و افزایش تمرکز در بازار عرضه آزاد فروش مصنوعات بتنی، ظرفیت های شاخصی را در سازمان عمران ایجاد خواهد کرد

یاسر رستمیان عضو هیئت مدیره سازمان عمران بهینه سازی منابع مصارف را مورد توجه قرار داد و گفت: بررسی اجرای سیستم بازاریابی در راستای ایجاد درآمد پایدار می تواند به افزایش منابع درآمدی منجر شود.


وی خاطر نشان کرد: فروش خدمات و افزایش تمرکز در بازار عرضه آزاد فروش مصنوعات بتنی، ظرفیت های شاخصی را در سازمان عمران ایجاد خواهد کرد که با استفاده از یک روال قانونی مدوّن می توان به دستاوردهای برجسته ای دست پیدا کرد.


سعی می کنیم بر کیفی سازی پروژه های محوله بیفزاییم

رئیس سازمان عمران در این جلسه با قدردانی از نگاه حمایتی اعضای هیئت مدیره اظهار داشت: با افزایش سطح علمی کارکنان و بروزرسانی مفاهیم اجرایی، سعی می کنیم بر کیفی سازی پروژه های محوله بیفزاییم.


مرتضی بربسته با بیان اینکه از نکته نظرات کارشناسان صاحب نظر در پیشبرد پروژه های عمرانی استقبال و استفاده خواهیم کرد، خاطر نشان ساخت: کارکنان سازمان عمران با وحدت و همدلی، هدفی واحد را در توسعه سازندگی شهر ساری دنبال می کنند و در این راستا از هیچ کوششی فروگذاری نخواهد شد.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار