ناگفته‌هایی از بیماری همسر آیت‌الله یزدی

صبح روز چهارشنبه 21 اسفند همسر آیت‌الله شیخ محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین و عضو فقهای شورای نگهبان بر اثر کهولت سن و ایست قلبی در منزل درگذشت.

به گزارش راه شلمچه، سال گذشته و چندروز مانده به سال جدید خبرنگار ما به اتفاق اعضای شورای مرکزی حزب بیداری اسلامی در ملاقات با آیت‌الله محمد یزدی عازم قم شدند و در این ملاقات ایشان در باره مسایل روز از جمله فضای حاکم شبکه‌های اجتماعی در جامعه مطالب ارزشمندی را فرمودند و از همه مهمتر مشخص شد چقدر آیت‌الله به‌روز هستند و همه مسایل روز جامعه را به خوبی رصد می‌کنند.

یکی و‌یژگی‌های خاص حضرت آیت‌الله محمد یزدی اخلاق بسیار نیکویی که دارند و این خوش‌اخلاقی، عنصری کلیدی علمای دینی محسوب می‌شود. ایشان در میان صحبت‌های خود اشاره‌ای به بیماری همسرشان داشتند که چندین سال پیش با توصیه پزشکان برای معالجه باید به یکی از کشورهای اروپایی بروند.


آیت‌الله ادامه دادند: من به پزشکان گفتم آیا نمی‌شود در همین ایران معالجه گردند؟ گفتند امکانات کشور به اندازه کشورهای اروپایی نیست ولی پزشکان بسیار خوبی هم داریم.

وی گفت من به پزشکان ایرانی اعتماد دارم اگر قرار است درمان شود همین پزشکان خودمان معالجه کنند و برای همین پیشنهاد مرا قبول کردند و دکتر امامی را معرفی کردند و این پزشک متعهد و دانشمند ایران همسرم را که سرطان ریوی داشت با عمل جراحی که انجام دادند خوشبختانه با موفقیت انجام شد.

پایگاه خبری راه شلمچه درگذشت همسر گرامی آیت‌الله یزدی را تسلیت می‌گوید و برای آن مرحومه مغفوره رحمت  واسعه الهی و برای خانواده آیت‌الله محمد یزدی صبر واجر جزیل مسئلت دارد.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار