نتانیاهو سقوط کرد و بیهوش است!

رسانه‌های صهیونیستی با انتشار گزارش‌های ضد و نقیض از انتقال نخست‌وزیر این رژیم به بخش اورژانس بیمارستانی در فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش راه شلمچه، عصر روز شنبه(24 تیرماه 402) رسانه‌های صهیونیستی مثل «جروزالم‌پست» از انتقال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به بیمارستان خبر دادند. در حالی که برخی رسانه‌ها مثل رویترز گزارش دادند که وی با هوشیاری کامل و با پای خود راهی بیمارستان شده است اما «جروزالم‌پست» در گزارشی اعلام کرد که وی پس از بی‌هوشی راهی بخش اورژانس مرکز پزشکی «شیبا» در منطقه «تل ‌هاشومر» در نزدیکی تل‌آویو شده است.

این رسانه صهیونیستی به نقل از «منابع پزشکی مرکز پزشکی شیبا» نوشت: «نتانیاهو در حالی که در خانه خود در شهرک قیصریه بود از هوش رفت و در نتیجه سقوط کرد و به سرش ضربه خورد. گفته می‌شود او دچار درد قفسه سینه هم شده است.» با این حال بنا به ادعای جروزالم‌پست، او هنگام ورود به بیمارستان کاملاً هوشیار بوده است. 

براساس این گزارش گفته می‌شود حال او خوب است و برای اطمینان از اینکه مغزش در اثر زمین خوردن آسیبی ندیده باشد تحت تصویربرداری مغزی قرار می‌گیرد و همچنین برای اطمینان از طبیعی بودن ریتم قلبش معاینه می‌شود. 

وی همچنین طبق گزارش جروزالم‌پست تحت آزمایشات تکمیلی و ارزیابی کامل پزشکی قرار دارد. «واللا» نیز با تأیید این گزارش‌ها اعلام کرده است نتانیاهو پس از اینکه برای مدت کوتاهی هوشیاری خود را در خانه‌اش از دست داد، به اوراژانس منتقل شده است.

دفتر نتانیاهو نیز تایید کرده است که او عصر دیروز شنبه (۱۵ ژوئیه) بیمارستان منتقل شده است. در شرایطی این خبر منتشر شده که نتانیاهو با پیگیری روند تصویب اصلاحات قضایی، هم در داخل با اعتراضات گسترده رو‌به‌روست و هم در بخش سیاست خارجی با انتقاد متحدان مهمی همچون آمریکا مواجه شده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار